Kun lähdet lomamatkalle, niin nautitko väkeviä esim. lentokoneessa? Ja jääkö lomafiilis ilmaantumatta, jollet ota väkeviä lentsikassa tai kohteessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2014 - 13:17

Kyllä, ainakin viiniä ruuan kanssa. Lomalla on muuten jotenkin parasta juuri se lähteminen vaikka loma menisi kuinka hyvin. Vähän niinkuin joulupukin odotus.

Kysyjän kommentti

maurijuhanin vastaus sai hyvälle tuulelle. Eli maurijuhanin kanssa olisi mukava lähteä lomalle, koska olemme samanhenkisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2014 - 19:20

Riippuu minne olen menossa,mikä vuorokaudenaika tai keiden kanssa matkustan.
En juurikaan välitä alkopitoisista juomista YHTÄ lasillista enempää...Lasi Cavaa tai viiniä sopii joskus hyvinkin loman aloitukseen.Mutta en niitä siihen tarvitse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 07:36

Lennolla lähinnä viinilasi ruokailun kanssa, jos matkaa on sen verran että ruokatarjoilua on, lomafiilis ei ole mulla alkoholimäärästä kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 13:33

Minä yritän vältellä alkoholia mahdollisuuksien mukaan. Saan siitä vain huonon olon ennen humalaa. Tai jos pullon kirkasta vetäisen, niin tuleehan siitä humalaan, muttei vastaa tarkoitustani. Seurassa on joskus pakko ottaa huonon olon uhalla, ettei väki suutu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 16:16

En tykkää nauttia väkeviä lentokoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 21:01

Kun en juo vettä väkevämpää ennen lentoa, enkä lennolla pääsen n. 6h matkan ilman vessan kuormitusta. Niihin näkyy olevan huimat jonot. he,he. Zyrih - Los Anceles välilä tosi täytyi pari kertaa käväistä. Toisella kerralla oli pitkä jono jumbon peräpään vessaan. Emo huomas kun kipristelin ja vinkkas luokseen kertoen tuosta alas ja siellä on heidän privaatti tilat. Kiittelin ylös tultuani ja tilasin drinkin häneltä. Oli juhlaa katsella privaatti tv-ruudusta Losiin lähestynistä ja laskeutumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2014 - 09:54

En muistaakseni ole kertaakaan juonut alkoholia lennon aikana... Suurin syy tähän on se että en todellakaan omista seurapiirirakkoa, yhden lasillisen jälkeen juoksisin vessassa muutaman kerran. Eikä ne lentokoneen vessat kiehdo kovin paljoa.
Kyllä sitten kun perille pääsee esimerkiksi tuonne välimeren suuntaan niin sitten drinkit maistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.12.2014 - 01:21

otan yleensä viinin ja ginitonicin, lennot ovat yleensä aika lyhyitä, eli välimerelle, olutta en juuri ota koska vessajonossa ei tee mieli seistä ;) fiilis ei kuitenkaan ole siitä kiinni mitä matkalla juon tai jätän juomatta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 00:08

Ei matkatessa alkoholia tarvitse, vaikka en absolutisti olekaan. Tietenkin fiiliksen mukaan, mutta en yleensä ainakaan vielä lennolla tarvitse mitään alkoholipitoista juomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 19:14

En pahemmin nauti alkoholipitoisia tai muitakaan juomia lennoilla samasta syysta kuin jumppis ja viidakonmursu kertoivat eli vessassa kaynti koneessa ei ole maailman yksinkertaisin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 22:54

En tissuttele koneessa sillä koneen vessat ei houkuttele vaikka siistejä ovatkin ja minusta on parempi olla skarppina määränpään lentoasemallakin.. Itse lomakohteessa kyllä nautin väkeviä, mutta sielläkin vain kohtuudella. Ei se lomafiilisseni mihinkään katoa jos olen raitiina koneessa enkä lomakohteessakaan juo iseäni humalaan.