Minkälaiset jouluvalot on mielestäsi kauneimmat,värilliset vai ilman värejä?

Miusta kauneimmat on hillityt vilkkumattomat valot.

Avainsanat: joulu valo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2014 - 11:46

Ei vilkkuvia tai vilkkumattomia värivaloja. Lämpimän sävyinen "väritön" valo paras.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.12.2014 - 11:07

En pidä jouluvaloista, jos pitäisi kuitenkin valita, niin värittömät. Värillisistä tulee migreeni :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2014 - 13:57

Inhoan kaikenmaailman vilkkuvia ja välkkyviä jouluvaloja, erityisesti niitä joissa monet eri värit vaihtuvat milloin mitenkin. Ne ei sovi edes kaatopaikan päälle. Omia suosikkejani ulkovaloista on ne joissa hillityn väriset siniset ja lämpimän valkoiset valot vuoroittelevat. Sisävaloissa puolestani pidän eniten niistä joissa on pelkkiä lämpimän valkoisia lamppuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2014 - 20:21

En kertakaikkiaan ymmärrä ihmisiä, jotka laittatavt kirkkaan siniset valot pihalleen.Hälytysajoneuvojen kaipuuta,vai mitä lie?
Ja melkein ihan yhtä pahat ovat ne kirkuvan luonnottomat vihreät....Ja jos sattuvat olemaan vielä oikein valoputkea ,niin ai jai.Toki jokaisella on oikeus ripustaa pihalleen ihan mitä haluaa,mutta johan ne kirkuvat naapurin puolelle asti loistollaan...
Tai punaiset valot, jotka on laitettu ikuunanpieliin.Asukkaat käyneet kenties "punaisten lyhtyjen alueella" ja kaikukaipuuta potevat?Oh ei...

Kauneimmat valot ovat oikeat kynttilät lyhdyissä.Ja toiseksi miellyttävimmät ovat sitten ihan ne tavallista vaaleaa valoa loistavat pienet ledit.Kirkkaat, mutteivat häiritse ketään.
Ja jälleen kerran.Tämä tässä vain minun mielipiteeni.Jokaisella on oikeus kaikenlaisiin valoihin omalla pihallaan.Vilkkuvaloilla tai ilman :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2014 - 17:42

Kirkkaat tai sähäkän siniset. Värillisiä kuitenkin vain sopivassa määrin.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 13:36

Kaikki valo on tervetullutta tähän pimeyteen. Mutta ehkä ne värittömät ovat mun suosikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2014 - 09:55

Värittömät on oma suosikki, sitten ihan normaali kynttilälyhtyjä minulla onkin takapiha täynnä. Ne vasta ovatkin kauniit tuolla lumettomassa pimeydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.12.2014 - 01:28

itse tykkään värikkäistä, lapsena meillä oli kirkkaiden lisäksi sinisiä ja punaisia lamppuja kuusessa, siskon kanssa aina arvuuttelimme että "kumman" valoja toimii enemmän ;) niihin tottui, eikä ole voinut niistä luopua, arvelen että meidän pikkuinen tykkää myös värikkäistä enemmän kuin rivistä kirkkaita valoja, täytyy kysyä huomenna ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 00:10

Ehdottomasti värittömät ja vilkkumattomat. Nykyaikaiset led-valot tahtovat usein olla mielestäni liian sinisiä valoiltaan, pidän enemmän vanhoista valoista.