Viimeisin ulkomaan reissu? Milloin oli ja mihin se suuntautui?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2014 - 20:11

Kap Verdellä kävin marraskuussa. Takuuvarmaa aurinkoa riitti.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.12.2014 - 17:33

Viime kuussa risteilin Tallinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2014 - 19:07

Lokakuussa 5 pv:n omatoimiretki Tallinnaan, hauskaa oli ja KUMU:ssa oli todella hieno Art Deco-muodin näyttely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2014 - 20:00

Mallorcalla viimeeksi reissattiin pari viikoa.Muutama kuvakin täältä löytyy jos jaksaa kaivaa....Sillä nämä muuttuneet sivut takaa,että kaivaa pitää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2014 - 14:17

Ellei näitä EU-pyrähdyksiä lasketa niin Kannaksella Venäjällä kesäkuussa isiemme sotatantereita katsomassa. Kyseessä oli JR49 isien poikia bussilastillinen ja 3vrk 70 vuotta ratkaisutaisteluista. Äyräpää ja Ihantala olivat vieläkin järkyttäviä paikkoja.

Lisätty: 02.12.2014 - 14:23

Linkistä kun klikkaa Adolf Ehrnroot niin 5km takaa ampui rautaa Vuokselle. Isäni oli vanjaenon kanssa Vuoksen takana poteroissa silmäkkäin kivääriensä kanssa. Meni viimeinenkin kiilto presidentin kädelle suutelijasta.

Lähteet:
www.sotahistoriallisetkohtee.../9/area/52

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2014 - 13:40

Tallinnassa linnahallin kulmilla ja wanhan kaupungin yössä n. vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.12.2014 - 01:32

syyskuussa käytiin turkissa, taas kerran ;) seuraavaksi haluan kreikkaan että emäntä näkee sen pienen eron ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2014 - 00:12

Pari viikkoa sitten Tallinnan vanhankaupungintorin joulumarkkinoilla, mukavaa oli.