Jos saisit mahdollisuuden matkustaa aikakoneella, mihin matkustaisit?

Avainsanat: aikakone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2014 - 22:07

Historiassa on valtavasti mielenkiintoisia aikakausia ihan täällä kotimaassakin, puhumattakaan maailmanlaajuisesti. Vaikea valita yhtä, mutta vaikkapa 1600-luvulle Turkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2014 - 16:50

Kävisin kyllä vähän joka paikassa, saattaisi tovi vierähtää aikamatkustuksen parissa. Muinainen Egypti, Rooma, Viikinkien valtakaudet, Dinosaurukset... Haluaisin myös omin silmin nähdä millaista täällä Suomessa on ollut siihen aikaan kun tuolla etelässä on lyöty akveduktit pystyyn, kuinka takapajuista kansaa ollaan oltu :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2014 - 20:41

Antiikin Kreikka ja Italia, faaraoiden Egypti, alkupaloiksi, lisäksi historian suuria tapahtumia voisin kierrellä pitempäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2014 - 22:32

Kyllähän se Stonehengen mysteeri yhä kiinnostaa....Kuka ja ketkä rakensi ja miksi? Miksi juuri sinne,missä se on jne....Olen siellä käynyt ja paikka on kyllä näkemisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2014 - 12:27

Aikamatkaisin ensiksi 60-ja 70 luvuille parkymppisenä tytönheitukkana, mutta en sunikaan saadakseni pössytellä huumeita vaan voidakseni kuunnella sellaisia bändejä kuten CCR,Kaseva jne.livenä. Sitten piipahtaisin Amerikan Yhdysvalloissa inkkari- ja länkkäriajassa. Olisin se inkkarityttö jonka elämästä haaveilin pikkutyttönä pihaleikeissäni. Tämän jälkeen kiertäisin antiikin Kreikan ja Italian, faaraoiden Egypin, uudisraivaajien Australian ja tukinusmatkaajien laivareissuvuodet. Lopuksi tutstuisin vielä Englannin ritariaikaan. Jos jaksaisin kävisin juuri ennen nykyaikaan ja kotiini paluuta tutstumassa Viron itsenäistymishetkiin kokeakseni henkilökohtaisesti sen miten se tapahtui verettömästi, ilman ainutakaan laukausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2014 - 22:07

Talla kerralla matkustaisin varmasti ajassa eteenpain.... ehka kahden ja kolmenkymmenen vuoden paahan ja kulkisin Helsingissa ja Pohjamaalla jne. nakemassa, millaista siella silloin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.11.2014 - 23:57

matkustaisin seitsemänkymmentäluvulle ja jäisin sinne, laittaisin monia asioita uusiksi, olisipa hieno homma ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2015 - 14:49

1800 luvulle Italiaan.