Onko "vanhoja" napsuja vielä mukana, vai ovatko jättäneet leikin kesken?

Avainsanat: napsun käyttäjät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2014 - 23:45

Liittynyt: 17. helmikuuta, 2009, olisko vanha? Silloin tällöin tuloo poikettua tälläkin sivustolla. (y)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2014 - 14:34

Täällähän sitä, mihkäs sitä täältä lähtis. Tosin pidin muutaman vuoden taukoa, niin jaksaa jälleen napsutella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2014 - 16:33

Kuulunkohan niihin vanhoihin ? Heh...Mutta täällä ollaan kuitenkin !
Vaikka hiljastahan täällä on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2014 - 19:10

Ihan "vanhimpiin" en kuulu, mutta aika pitkään mukana roikkunut. Hiljaiseloahan tämä on siihen entiseen, jolloin kysymyksiä sateli pitkin päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2014 - 19:43

Olen tullut mukaan tänne vuonna 2009. Viime lokakuussa tuli täyteen viides vuosi napsuttelua. Joidenkin mielestä voin siis olla jo konkari ja kuulua noihin sinun hakemiiisi "vanhoihin" napsuihin. Empä tiedä onko näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 14:21

Pitkästä aikaa paikalla. Mukaan tullut 2009 minäkin.