Kerrothan, että mistä löytyy maailman hienoin kaupunki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2014 - 11:41

Olen ehkä väärä henkilö vastaamaan tähän, koska en ole paljoa matkustellut. Muta Berliini on vienyt sydämeni.

Kysyjän kommentti

Simppeli vastaus ja, kun vertaa esim. amun vastaukseen, niin ko. vastauksesta selviää kaikille napsulaisille, että mikä kaupunki on matulan mielestä paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2014 - 15:34

Se löytyy jokaiselle sieltä missä itse kunkin on paras olla maanosasta ja maasta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.11.2014 - 00:49

taitaa olla kotikaupunki, olen yrittänyt pariinkin kertaan viihtyä muualla, mutta täällä sitä taas ollaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2014 - 11:19

Vaikea valinta, niitä on monia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2014 - 15:36

Niitä ei voi kyllä vain yhtä nimetä.Tässä muutamia,joihin voisin palata aina uudelleen.
Palma de Mallorca, Cadiz, Venetsia, Sevilja, Madeira, Lontoo ... Lista on kyllä loputon, sillä pelkästään jo Suomessa on muutamia upeita paikkoja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2014 - 18:26

Niita on nii-in paljon !!!! Euroopassa suosikkejani ovat Barcelona, Tallinna ja Amsterdam. Rio de Janeiroa vaittavat maailman kauneimmaksi kaupungiksi - en ole siella ollut. Kapkaupunki nayttaa upealta, samoin Sidney jne.