Miten ylläpidät kuntoasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2014 - 21:07

Lenkkeily, uinti, pyöräily,marjastus ja sienestys, siinä pääpiirteissään liikuntamuotoni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2014 - 14:34

Kun omistaa koiran..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2014 - 15:31

Pidän kuntoani yllä sauvakavelemällä, kävelemällä, kuntopyörilemällä, sienestämällä ja marjastamalla ahkeraan, soutamalla ja hyötyyliikkumalla eli siivoamalla, haravoimalla, kolaamalla jne. Erityisesti tuota pyörilyä tulee harrastettua todella paljon sillä kuljen työmatkani ja asiakaskäyntini pääasiassa kaurapuuron voimalla kulkevalla kaksikumisella ajoneuvolla. Lumisina talvina harrastan myös lumikenkävaeluksia metsässä kuntoani kohentaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2014 - 11:18

Fillarointi sekä koiran kanssa lenkit 3 kertaa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2014 - 09:52

Kävelen ja pyöräilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2014 - 11:45

Tuo onkin ollut haasteellista. Kun sairastuu eikä apua saakaan automaattisesti. On pitänyt ottaa asioista selvää. Nyt kunto/terveys on ihan kohtalaisella tasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2014 - 15:25

Itsellä menee kausittain. Tällä hetkellä olen täysin itseäni inhoava pullukka, en jaksa enkä pysty tekemään mitään itseni eteen. Joka päivä huono omatunto asiasta. Kai tämä on vaan ohi menevä vaihe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2017 - 07:04

Kävelen usein pitkiä lenkkejä. Joskus tulee jopa hieman hölkkäiltyä. Luen myös paljon terveyteen ja kunnon ylläpitämiseen liittyviä uutisia. Esimerkiksi www.lehtitarjoukset.com/leht...vä_terveys nettisivulta saa edukkaasti tilattua lehden kotiin, jossa on paljon terveyteen ja ravintoon liittyvää tietoa.