Mitä pidit Vain Elämää-sarjan viimeisimmistä jaksoista?

Lisätty: 11.11.2014 - 20:35

Täytyy myöntää, etten sataprosenttisesti ole seurannut juuri loppuneen kauden jokaista jaksoa kokonaan alusta loppuun. Mutta, niissä jaksoissa, jotka katsoin, niin en puutteita huomannut. Viimeisimmän kauden jaksoissa Loiri piristyi piristymistään, Vesala yllätti taidoillaan. Wirtanen ja Koivuniemi hallitsivat artisteina myös ikään kuin vapaalla olonsa hienosti ja taitojaan heikentämättä. Edelmann ja Vartiainen olivat jaksoissa mukana omina itsenään. Minä en jäänyt koukkuun aiempiin Vain Elämää-sarjan jaksoihin. Jaksoihin, joissa muut Suomen artistit olivat mukana. Vanhemmista jaksoista kerrottakoon, että henkilönä mieleeni jäi parhaiten Jonne ja Jonnen musiikilliset taidot ovat myös vertaansa vailla!

Avainsanat: nelosen ohjelmat oma kokemus ko. ohjelman katselusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2014 - 17:36

Viimeinen jakso jäi katsomatta. Tykkäsin tämän vuoden artisteista :)

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi samaa mieltä. Tykkäsin jopa Koivuniemen Paulasta, vaikken Koivuniemen vars. fani olekaan. Eli kaikki jaksot, jotka katsoin, niin vaikuttivat katsojaan positiivisesti.:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.11.2014 - 15:49

Enpä tullut tänäkään vuonna näitä katsoneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 16:55

Odotin HIEMAN enemmän.Olin muutenkin pettynyt tähän tuotantokauteen.
Ihmiset olivat jäykkiä ja virallisia suurimman osan aikaa;liian superkohteliaita toisilleen.Ja sitä itkemisen määrää...
Kun vertaa edellisiin, niissä pidettiin hauskaa ja oltiin iloisia.Jopa hassuteltiin...Kyyneleiden määrä oli minimissään.Ihmiset olivat aidomman oloisia...ILOISIA! Sitä oli kivaa katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 17:17

"Vain itketään"... Ja päivän pillittäjän vuorossa on....
No ei, tulihan tuota sivusilmällä katseltua, lähinnä laulut tsekkailin. Paula Vesala ja Tony Wirtanen olivat kyllä ehdottomasti parhaita koko kaudella, Elastinenkin yllätti iloisesti. Mutta tosiaan, enpä nyt ihmeitä odotellut viimeisiltä jaksoilta, joten en voi sanoa pettyneeni tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2014 - 07:38

Paula Vesala ja Tony Wirtanen olivat minulle positiivinen yllätys. Loiri ja Edelman taas jättivät tyhjän olon. Anteeksi heidän faneilleen :)