Äänestitkö seurakuntavaaleissa? Ja, jos äänestit, niin oliko sinun helppo valita, että ketä äänestit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2014 - 20:45

En ole tainnut koskaan äänestää seurakuntavaaleissa.

Kysyjän kommentti

Vastauksesi oli simppeli ja vastauksesta ei käy ilmi, että kuulutko kirkkoon vaiko et. Eli voit kuulua silti kirkkoon, vaikket kävisikään äänestämässä. :)\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2014 - 20:25

Eipä tullut käytyä uurnilla.En kuulu kirkkoon.
Mielestäni kirkko on instituutiona aikanasa elänyt....Jos valtio ja kirkko olisivat erikseen ei tarvitsisi esim. miettiä, saavatko sateenkaariparit solmia liiton.Jokainen voisi avioitua maistraatissa,ken haluaa.Ja kirkonmenoja haluavat sitten kirkosssa perinteisemmin...Mutta tämä vain minun mielipide tämä.Saa olla vapaasti eri mieltä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2014 - 09:39

En äänestänyt sillä en kuuluu kirkkoon ja olen sitä mieltä, että kirkolla on todella paljon korjattavaa omissa asenteissaan esim. homoja kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2014 - 16:13

En kuulu kirkkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2014 - 18:09

En äänestänyt.