Mitä isänpäivä sinulle merkitsee?

Vai eikö mitään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2014 - 13:14

Sitä, että saa olla isä ihanille lapsille. Ja toisaalta kauppiaiden myyntikiimaa..

Kysyjän kommentti

Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2014 - 13:09

Isäni on siirtynyt jo rajan toiselle puolelle, joten lämpimin ajatuksin häntä muistelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 14:49

Isäinpäivä on aina merkinnyt minulle tilaisuutta kiittää ensin omaa isääni, sitten isäni kuoltua "appeani" ja avomiestäni ja lopulta vain avomiesäni, siitä hyvästä mitä heiltä olen saanut. Se on merkinnyt minulle aina myös tilaisuutta osoittaa kunnioitusta isäni, appeni ja avomieheni lisäksi kaikille niille isille jotka ovat toimineet tavalla, tai toisella lapsiensa hyväksi rakastaen ja kunnioittaen näitä omaa itseään enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 18:10

Ihan rehellisesti sanottuna isäinpäivä (sekä äitienpäivä) aiheuttavat itselleni vain turhaa ressiä kun joka paikassa pitäisi käydä ja meidän suvussa kun on ollut aina tapana jollain lahjalla muistaa. Oman isän luona ei tänään tullut käytyä, mutta isovanhempien luona tuli vietettyä viikonloppu 350km päässä kotoa, joten eiköhän siinä ollut ukille lahjaa kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 22:54

Enää ei merkitse mitään, kun isä on siirtynyt rajan tuolle puolen eikä ole pieniä lapsiakaan joille pitäisi isänpäivää "mainostaa" että muistavat isäänsä jonka kanssa en asu enää.