Oletko jo varannut lomamatkan ensi talveksi? Ja, jos olet, niin minne olet lähdössä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2014 - 22:44

Voipi olla, etta teen pikavisiitin sellaiseen upeaan kaupunkiin kuin Helsinki :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.11.2014 - 22:31

en ole vielä varannut, teneriffalle voisi lähteä pitkästä aikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 08:17

Kevättalvella on kaavailussa kaupunkiloma, kohde on vielä päättämättä, vahvimpina vaihtoehtoina Madrid ja New York.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 12:30

Empä ole. En näet tiedä vielä saanko talvilomaani yhtäaikaa ukkoni ja poikani kanssa. Jos en saa niin silloin lomamatka jää tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 12:31

Tuonne Teneriffalle mieli halajaa minullakin...Mutta mutta.Jäänee etelän matka tänä talvena käymättä.Välivuosi mitä ilmeisemmin...TOISAALTA joku lyhyempi kaupunkiloma voisi tulla kyseeseen...Madrid? Houkuttelee....Venetsia? Ehkä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 13:02

En ole varannut ja vaikkakin opiskelijalla pitkät lomat on, niin taidan pysyä kuitenkin kotimaan kamaralla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 18:15

Nyt joulukuun alusta Islantiin pikavisiitti (4yötä), mutta sitten kevättalvelle ei ole mitään varattuna. Voi olla ettei ole rahaakaan :/