Onko Suomi mielestäsi turvallinen maa?

Lisätty: 14.11.2014 - 16:51

Suomi on hyvin turvallinen maa, kun tutkiskelee oman maan tilannetta kansainvälisestä näkökulmasta. Silti lasten, nuorten aikuisten ja aikuisten alkaviin tai jo olemassa oleviin mielen ongelmiin tulisi kyetä antaa tukea ja apua ennen kuin jotain peruuttamatonta vahinkoa ehtii tapahtua ihmisille, jotka ovat syyttömiä mielenterveyden ongelmiin.

Avainsanat: ajankohtaisiet uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2014 - 11:43

On ainakin jos vertaa Suomea maailman moneen muuhun valtioon. Maassamme ei järise jä tärise tasisin väliajoin. Taifuunit, tai muut suuret hirmumyrskyt ei pyykäise tuon tuostakin kaupunkejamme ja kyliämme nurin. Emme kärsi jatkuvasta kuivuudesta, tai joka vuosi toistuvista suurista tulvista vaikka esim. pohjanmaalla joet välillä vetensä talojen pihoille päästävätkin ja joskus sadetta saa odottaa useamman viikonkin. Emme sodi ketään,tai mitään vastaan. Terroristi- ja rikollisjärjestömme ovat vielä virkavallan hallittavissa vaikka toisinaan pahojaan pääsevätkin tekemään. Kaduillamme ei tarvitse aina ja kaikkialla pelätä kulkemista, ei edes pimeän aikaan. Hallitsijamme (presidentit ja politiikot) ei teloituta eri mieltä olevia aina kun nämä uskaltavat ilmaista oman mielipiteensä vaikka verhoillustikkin. Ja mikä parasta: syntyvien lasten ei tarvitse pelätä kuolevansa hyvän hoidon puutteeseen liian varhain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.11.2014 - 22:32

onhan se kun pysyy kotona, eikä liikuskele levottomilla alueilla ainakaan väärään aikaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2014 - 23:04

Kun ajattelee koko maapalloa...Kyllä.Suomi on turvallinen maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 08:16

Kyllä varmaan yksi turvallisimmista maista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2014 - 13:00

Janjaa tuossa luettelikin nipun asioita, joten kyllä Suomi on turvallinen maa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 22:55

Moneen muuhun maahan verrattuna Suomi on huipputurvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2014 - 13:21

Turvallinen on. Aina on silti mahdollista joutua väärään seuraan.