Siitä hyvästä esimiehestä

työpaikkani on pieni noin 2-3 työntekijää esimies. mukaan lukien, minua on alkanut vuosien saatossa kyllästyttää hänen asenteensa .............MINÄ MINÄ, eli tiivistettynä jos on joku asia mennyt huonosti hän kyllä nimeää jonkun syntipukiksi, mutta jos on positiivista kyllä kuljetaan rintarottigilla MINÄ MINä ......... Eikö hyvän esimiehen kuulu luoda asiassa kuin asiassa ME ilmapiiriä eikä MINÄ MINÄ ( hän on kohta eläkeiässä ei taida vanha koira oppia uusia asioita)

Avainsanat: siitä hyvästä esimiehestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 15:02

Kuten aikaisemmin vastasin että esimies pitäisi olla tuttu ja turvallinen isähahmo joka pitää narut käsissään ja arvostaa työntekijöitään ja luo luottamusta.Valitettavasti heitäkin on joka lähtöön!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2008 - 17:21

Ja minä lisään tähän vielä tasa-arvon,, elikkäs voipi myös olla tuttu ja turvallinen Äitihahmo.. ;D

Jos et pelkää että loparit saisit, niin eikös siun kannattaisi puhua esimiehesi kanssa..
Ja jos se on yksityisyritys/ perheyritys,, niin ei niitä lopareita varmaankaan saa,, toivottavasti ei vaan kränää tule, se onkin sitten jo toinen juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2008 - 13:26

Hyviä eli ammattitaitoisia johtajia on harvassa, samoin hyviä esimiehiä.
Pienet työyhteisöt ovat ehkä pahimpia negatiivisessa mielessä. Tuossa on ilmeisesti kyse juuri yksityisestä pienestä "puljusta" jossa asiat eivät ole kohdallaan.
Itselläni on ollut onni mukana eli kohdalle on osunut hyviä esimiehiä (teen itsenäistä asiantuntijatyötä) , poikkeuksena yksi esinainen joka ei ollut tehtäviensä tasalla, oikea ongelmakimppu itse. Olin siellä vain vuoden.