Seuraatko sarjaa: Aku ja 7 ihmettä? Ja, jos seuraat, niin mitä pidät ko. sarjasta?

Lisätty: 07.11.2014 - 16:58

Katsoin yhden jakson ko. sarjasta enkä päässyt sarjaan ikään kuin sisään. Sarja on kuuleman mukaan saavuttanut suuren suosion. Akussa ei liene vikaa?

Lisätty: 13.11.2014 - 18:22

Nyt katsoin sivusilmällä ko. ohjelmaa ja pidin kovasti jaksosta, jossa Aku seikkaili Brasiliassa l. taidan katsoa seuraavankin jakson. :)

Avainsanat: mtv3

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2014 - 16:14

Seuraan, sillä Akun huumori uppoaa minuun kuin kuuma veitsi voihin. Ei vaiskaan.... jos totta puhun niin ei herra Hirviniemen kaikki vitsit minua naurata, mutta Aku ja 7 ihmettä ohjelmasta pidän. Se on raikas ja hyväntuulinen matkaohjelma jollaisia sais tulla lisääkin televisiosta.

Kysyjän kommentti

Vastauksesi ilahdutti, koska vastauksesta löytyy sana hyväntuulinen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2014 - 07:25

En ole katsonut ainuttakaan jaksoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2014 - 15:09

En seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2014 - 16:57

Olen nähnyt 2 jaksoa.Pidän ohjelmista, joissa esitellään jokin maa tai paikka.Pidän myös huumorista.Mutta tässä tapauksessa ne ei oikein kohtaa,eikä kolahda....Hieman petyin sarjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2014 - 18:51

jotenkin tuntuu että akua on tullut nähtyä lievä yliannos, en siis ole innostunut ko. ohjelmasta vaikka voisi kyllä olla ihan mielenkiintoinen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 22:57

Pari jaksoa katsoin, mutta hohhoh mitä potaskaa.