Kuuluuko elämääsi jokin Isänpäivätraditio? Hyvää Isänpäivää kaikille perheille!

Lisätty: 06.11.2014 - 21:10

Isänpäivää vietin, kun isäni eli, niin monin eri tavoin. Lapsena tietysti vietto oli toisenlainen kuin aikuisena. Nyt, kun on oma perhe, niin lapset tekevät yleensä isälle lahjaksi jotain ja ihan pakko on leipoa perheenisälle kakku tms. Nyt, kun isoisää ei ole, niin pyrin muistamaan isoisää kynttilöin. Erityisen hyvää Isänpäivää kaikille teille, joilta olen jo saanut vastauksen ja myös teille, joilta tulee vastaus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2014 - 17:18

Iskää pitännee taase muistaa jotenkin, mutta kun nähdään lähes joka pvä tai ainakin puhutaan puhelimessa,ei isänpvä ole niin kamalan tärkeä päivä.Jos asuisimme kaukana toisistamme,olisi tilanne varmaankin ihan toinen....

Kysyjän kommentti

Hienoa, että sinulla on isä. Ja hieno asia myös on, että tapaat isääsi usein. Tällaisessa tilanteessa Isänpäivä voisi olla mikä päivä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2014 - 11:00

Kirja isälle oli perinteinen isänpäivälahja hänen eläessään, nyt sitten saa kynttilän haudalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 12:20

Isää ei ole koskaan ollutkaan enkä elämänkumppanille osta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:05

eipä oikeastaan... Joku kirja tulee ostettua ja kortti, käydään kylässä, muttei isänpäivänä. Isoisälle ostetaan joka vuosi pitkiä tulitikkuja... Ukko alkaa olemaan sen verran höperö, että se ei tiedä mitään yhtä hienoa kuin ne tulitikut... :D Kuulemma ei paikallisesta kyläkaupasta semmosia saa joten lahja miellyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:16

Ei kuulu, kun oma isäni on taivaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2014 - 00:15

Ei kuulu sillä sekä "appeni", että oma isäni ovat kuolleet jo monta vuotta sitten. "Ukko"kultani kanssa puolestaan vietämme näitä isän-ja äitienpäiviä joka vuosi eri tyylillä riippuen siitä olemmeko tuolloin molemmat kotona, vai emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2014 - 18:53

eipä varsinaisesti mitään traditiota ole, tyttö on tarhassa jotain askarrellut ja ensi kertaa on pystynyt pitämään sen salassa ;)