Vietättekö nimipäiviä tai syntymäpäiviä vielä aikuisenakin?

Isojakin juhlia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.11.2014 - 18:55

eipä niitä vietetä, jokin lahja puolin ja toisin ostetaan ja syödään vähän pullaa ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2014 - 10:57

Eipä suuremmin, vain pyöreät vuodet tulee juhlistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 12:23

En vietä - eikä muutkaan niitä huomioi. Keväällä piti lähteä pyöreitä viettämään matkalle - mutta ilmeisesti nekin jää viettämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:07

Olen niin lapsellinen että vietän aina syntymäpäivät. Oikeastaan tässä iässä ne on kavereiden kesken jonkin sortin kosteammat kemut, mutta edelleen odottelen että saan syntymäpäiväkortteja ja ehkä muutaman lahjankin :) Nimipäivisin olen tottunut saamaan mummolta ja ukilta kirjeen jossa on 5euron "kukkaraha" :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:14

Nimipäivää en vietä, kun ei ole nimipäivää kalenterissa :( Synttärit vietän keväällä ystävien kesken, kun tulee pyöreitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 21:16

Syntymäpäivän vietot omalta kohdaltani jäivät reilun parinkymmenen vuoden iässä. Tuolloin vielä kutsuin tärkeimmät ystävät kotiini ja vietimme synttäriäni rauhallisesti juhlien. Sittemmin juhliminen on jäänyt. Nimppareita en ole viettänyt aikuisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 23:58

En vietä kumpiakaan sillä nimipäiviä en juhlinut lapsenakaan Syntymäpäivieni juhlimisen puolestani lopetin poikani mailmaantuloon vain vuorokautta ennen omaa ikääntymispäivääni.Tajusin jo tuolloin, etten tulisi jaksamaan kaksia juhlia perättäisinä päivinä ja ettei yhteisten kemujenkaan pitäminen tulisi onnistumaan kuin muutaman vuoden ajan. Sen jälkeen poikani kuitenkin alkaisi vaatia itseeen omia synttärikemuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2014 - 23:01

Syntymäpäiviä vietän, koska aikuiset lapset aina muistavat minua ja tulevat kylään. Nimipäiviä vietän satunnaisemmin.