Mentalist- sarja päättyy seitsemänteen tuotantokauteen ja vika jakso näytetään CNN-kanavalla helmikuun puolivälissä. Masennutko?

Lisätty: 07.11.2014 - 16:59

Patrick on kyllä aika söötti.

Avainsanat: mtv3:n ohjelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 07.11.2014 - 19:00

en masennu, kolme kautta on hyllyssä, neljännen katsoin netistä, eli jos joskus huvittaa on vielä kolme kautta jäljellä ;)

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi samanhenkinen. Tässä syy, miksi valitsin vastauksesi parhaaksi. Mielestäni jaksot ovat vain parantuneet sarjan edetessä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2014 - 21:37

Eipä hetkauta ei.Sarjoja tulee ja menee.Tässä taas yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2014 - 22:17

En ole nähnyt ainuttakaan jaksoa, joten ei masenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 12:24

En ollenkaan - ei ole tullut koko sarjaa seurattua. Alkaa se vielä jonkun ajan päästä uusintana - kuten useimmat muutkin ovat tulleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:08

Nnnoup, en ole jaksoakaan vilkaissut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 17:12

Ei masenna, kun en ole seurannut sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2014 - 23:39

En taatusti sillä en katsonut tuon sarjan ainuttakaan jaksoa.