Mitä kokemuksia OP-vakuutuksista? Saako korvauket nopeasti ja vaivattomasti? Onko edullinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.11.2014 - 13:42

Kilpailutin vakuutukset vuosi sitten, ed. vakuutukset IF:ssä, OP:lla oli sen verran hyvä tarjous, että vaihdoin takaisin OP:n piiriin. Sekä IF:n että OP:n korvaukset on tulleet joustavasti ja nopeasti, tosin kummankin kanssa olen joutunut asioimaan korvausasioissa vain kertaalleen. IF:n kanssa matkavakuutuksen tiimoilta ja OP:n kanssa vesivahinkojen tiimoilta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2014 - 16:23

Itselläni on IF:n vakuutukset ja tänään olivat korvanneet vesivahingon, korvaus hoidettiin nopeasti ja hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 12:26

Ei ole Op:n vakuutuksia - Tapiola on ollut niin kauan kuin muistan minun vak.yhtiöni - siellä asiat ovat tarvittaessa hoituneet nopeasti ja hyvin on korvattu vahingon sattuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.11.2014 - 19:04

tapiolassa minullakin, käytin vakuutuksia op:ssä kun oli hyvä tarjous, mutta seuraavana vuonna nousi jo paljon yli tapiolan hintojen, korvauksista en tiedä kun ei ole tarvinut korvausta mistään, lasten huoneen ikkuna meni rikki, mutta uusi maksoi vain 120 euroa eli alle omavastuun ;)