Keuhkoputkentulehdus.Toinen lääkekuuri menossa.Käytännön neuvoja?

Yskin keuhkojani pihalle ja seinät kaatuu päälle.Lääkkeistä painajaisia....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2014 - 20:13

Itse "puhalsin pulloon" joskus aikoinaan. Äitini on ollut aina varsinainen poppakonstien ystävä, häneltä tämän opin. Eli siis esim 1.5l limupulloon lämmintä vettä puolilleen, sitten jonkinlainen letku, mielellään normi pilliä paksumpi. Sitten siihen piti puhallella useita kertoja, rauhallisesti mutta keuhkoista ilma kuitenkin pois. Ja voin sanoa että ainakin jos on kovin limainen olo niin auttoi. Myös höyryhengitystä käytetty, auttoi.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.10.2014 - 10:19

Olen sairastanut monta keuhkoputkentulehdusta,lääkkeiden lisäksi otin montakertaa päivässä höyryhengitystä ja tämä kyllä helpotti oloani.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2014 - 10:44

Vanha kunnon höyryhengitys on myös minun oloani helpottanut, voi ottaa useamman kerran päivässä eikä tuota suurta vaivaa toteuttaa, lisäksi lepoa ja lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2014 - 15:27

Tavalliset kotikonstit, kuten runsas (kuumien) nesteiden nauttiminen tai höyryhengitys helpottavat oireita. Pikaista paranemista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 31.10.2014 - 23:26

ikävä vaiva on, koettu on itsekin muutaman kerran, jos lääkkeet eivät auta, eikä kyse ole jostain viruksesta, niin lääkäri laittaa varmasti sellaiset tropit että lähtee, paranemisiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2014 - 23:56

Tuota ViidakonMursun poppakonstia keukoputkentulehduksen hoidossa olen minäkin käyttänyt läpi koko elämäni, ensin äidin pakoittamana ja sitten vapaaehtoisesti omin neuvoin. Auttanut on minuakin. Suosittelen.. Irroittaa limaa hyvin ja helpoittaa tukkoista oloa.
Suosittelen myös rasitusten välttämistä sillä ne vain pahentavat tulehdussairauttasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2014 - 13:23

Tuosta voi myös olla apua: www.suolapiippu.com/index.ph...terveyteen