Iittala tuotteiden asiantuntija?

Ongelma on siis seuraavanlainen: Äitini antoi minulle Iittalan lasipainon myytäväksi kirpputorille. Hän sanoi että pyydä vaikka kaksi euroa. No, lähdin tutkimaan tätä lasipainoa, mutta netistä en löytänyt mistään vastaavalla kuviolla olevaa. Lasipaino on alkuperäispakkauksessaan ja Iittalan punainen tarrakin siinä on, mutta laatikossa ei lue tuotteen nimeä, eikä mitään millä pääsisin asiasta selville. Keneltäköhän tämmöisistä asioista voisi kysellä?
En tahtoisi pilkkahintaankaan kyseistä esinettä myydä jos sillä nyt on edes arvoa.

Lisätty: 27.10.2014 - 19:44

Rintintin on oikeilla jäljillä. Kuvio on siis sama kuin hänen linkissään, mutta lasipainon muoto on tämänlainen www.astiataivas.fi/tuotteet....id=21/4592
En vain löydä mistään kuvaa sellaisesta... Eli nuo pystysuorat kuviot ja muoto niin kuin tuollainen pyörempi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.10.2014 - 23:55

laita pari nollaa kokeeksi perään, mutta tuo kirppari voi olla vähän väärä paikka, siellä nimenomaan pitäisi olla vain muutaman kolikon tavaraa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.10.2014 - 17:17

Onko se tällainen?
www.astiataivas.fi/tuotteet....id=21/4590

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2014 - 18:19

Mistä tahansa keskustelupalstalta voi saada apua jos laittaa siitä kuvan mukaan, sillä keskustelijoiden joukossa saattaa olla aina vähintäin yksi joka tietää mikä lasipaino kyseessä ja mikä sen arvo on. Jopa minäkin voisin (enkä) osata kuvan parusteella auttaa sinua ongelmassasi. Nyt en voi kuin neuvoa sinua etsimään googlen kuvahaun kautta Iitalan lasipainoja. Ehkä sieltä löytyy samanlainen ja sitä kautta saat myös painon hinnan selville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2014 - 20:47

iittalan suunnittelijoista Valto Kokko on tehnyt linkkisi tyyppisiä lasipainoja, Huutonetissä näkyy hintapyyntö liikkuvan 15 euron kieppeillä.