Onko Napsulaiset pikkujouluissa kun on niin hiljaista?Siintäpä silta kysymykseen.Onko pikkujoulut muuttuneet vuosien varrella?

Avainsanat: joulujuhlista jaloin pikkujouluista kontaten vaikka otsanahkaa rypistellen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 01:27

Pikkujoulut ovat varmaan pysyneet samoina, mutta minä olen muuttunut. Erilaisten harrastuspiirien pikkujoulut pidetään tämän ikäisillä jo iltapäivällä. Enää ei ole halua lähteä iltaa istumaan kotimaassa minnekään. Vaikka tanssiminen on hyvää kuntoilua, sekään ei kiinnosta. Jossain lämpöisessä maassa iltaruokailuun ja juhlanpoikaseen voisin lähteäkin.

Minä keskityn varsinaisen joulun valmisteluun ja viettoon. Olen aloittanut sen jo nyt.....eipä tule joulun alla niin kiire.

Vastasinpa vaikka kysymys kuulunee nuoremmille.

Kysyjän kommentti

Hyvin perusteltu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 01:25

En ole enää muutamaan vuoteen käynyt pikkujouluissa. Ne on nykyään kaiken maailman teemajuhlia ja on unohdettu, että pikkujoulut on jo teema sinänsä. Minulle mieluummin glögiä ja kinkkua kuin tex mexiä ja vegasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 07:45

Ei ne enää ainakaan tappele enää niin paljoa, joskus ennen niitä ukkoja heitettiin ulos kun tanssilattialla nyrkkeilivät. sammuneita oli enemmän johtaja pisti taksiin ja käski katsoa että pääsevät sisälle asti. rauhoittuneet ovat tai ihmiset vähän sivistyneet, moni kyllä haaveilee että olisi kirahvin kaula ja kamelin kyttyrät niin saisi sitä ilmaista viinaa enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 12:22

En tiedä miten ovatmuuttuneet . En ole enää vuosiin osallistunut. Työpaikalla saa jouluruokaa se on se pikkujoulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:42

En osaa sanoa onko muuttuneet, niin harvoin tulee käytyä. Tänä vuonnakaan en aio osallistua yksiinkään.