Milloin viimeksi olet ollut konsertissa?

Ja mikä mahtoi olla? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2014 - 00:03

Kesällä viimeksi, elokuun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2014 - 20:48

Enpä ole Haminan Yön jälkeen konsertissa käynyt.Silloin oli aika kylmää ja sateista, mutta mikään ei himmentänyt Jari Sillanpään ( eikä Popedan) esiintymistä. Ai joo.Olihan siellä joku Cheek...Vai mikäsenytolikaan myös....

Lisätty: 24.10.2014 - 10:01

Niin...Mikä on konsertti ja mikä ei....Haminan yössä osa istui katsomon tuoleissa, osa seisoi muualla.Vaikea määritellä tosiaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.10.2014 - 23:58

en edes muista, riippuu tietysti mikä on konsertti, pitääkö ravintolassa soittava bändi konsertin kun kaikki eivät katso sitä istualtaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 11:28

Tämän viikon tiistaina Tallinnassa Estoniassa oli virolaisten tukikonsertti Ukrainan hyväksi, keräsivät vapaaehtoisilla lipputuloilla flyygeliä ukrainalaiseen musiikkikouluun. Esiintyjiä oli Eestin ja Ukrainan oopperoista, ja erittäin hieno tapahtuma. Tänään olisi liput Strauss-konserttiin Helsinkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 12:23

Voi.. olisitpa kysynyt milloin olen ollut viimeksi jonkun bändin keikalla. Sen olisin osannut kertoa sinulle ihan tunnilleen oikein, mutta en tätä milloin olen ollut viimeksi konsertissa. Siitä on niin paljon aikaa, että ole ehtynyt jo unohtaa jopa sen vuoden milloin moinen ihme tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 14:49

Viimeksi olin Jonne Aaronin keikalla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 19:33

Olen kohta selvinnyt 74 vuotta ilman konsertissa käyntiä ja aion jatkaa samaa rataa!