Riittävätkö tulosi samalla tavalla kuin esim 3 vuotta sitten?

Onko kauppakassin hinta kallistunut? Pystytkö laittamaan ns. sukan varteen yms?

Itse olen huomannut tämän vuoden puolella että tiukempaa on tehnyt kuin esim viime vuonna, vaikeampi säästää kun elämiseen menee niin suuria summia. Tarkoitan siis sitä että vuokra noussut, vakuutusten hinnat nousi, sähkökin taisi kallistua... Ja myös perus ostokset kaupasta ovat kallistuneet... :/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2014 - 00:05

Tulot pudonneet eläköitymisen myötä, mutta hyvin tulen toimeen eläkkeelläkin. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2014 - 20:49

Ei suuria muutoksia,vaikka työpaikkakin on vaihtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.10.2014 - 00:00

sama työnantaja ja palkkakin suunnilleen sama, ainoastaan hintataso on muuttunut, riittäähän nuo silti kun käyttää vähemmän kuin tienaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 11:25

Ei suuria muutoksia, ansiotaso putosi eläkkeelle siirtymisen myötä, joten kulutustaso piti säätää vastaamaan eläketuloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 12:11

Eipä suuria muutoksia tulorintamalla. Miltei samoissa lukemissa nuo tulot on jo vuosikausien ajan pyörineet. Tuhlailematta kun olen elellyt niin aina olen jotain pystynyt tuloistani säästöönkin laittamaan siitäkin huolimatta, että kaikki (ruuat, bensat,sähköt jne.) on kallistuneet, meidän kuluttajien harmiksi, vuosi vuodelta yhä enempi ja enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 14:48

Tällä hetkellä tulot enemmän kuin menot, luovuin autosta ja vaihdoin polkupyörään ja julkisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 19:36

Minulla ei ole tuloja ainostaan pieni eläke. Sillä on tultava toimeen!