Mikä on unelmienne matkakohde?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2014 - 18:14

Kyllä se varmaan Karibianmeren alueelta löytyy tai sitten tuo unelmien lomakohde voisi löytyä myös Mauritiukselta.

Lähteet:
omakohtainen matkakokemus Karibianmeren ääreltä, nettiselailu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2014 - 19:16

Kyllähän Bora Boralla voisi rentoutua aika täydellisesti...Luulen?

Olen muutamassa unelmieni kohteessa jo käynyt, joten ne unelmat ovat toteutuneet :) Viimeisin "valloitus" oli Englannin reissulla Stonehenge.Suosittelen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2014 - 09:52

En ole käynyt, mutta Karibian risteily olisi aikamoinen kokemus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2014 - 12:15

Tyynen meren saaret kaiken kaikkiaan, Tahiti ym, haaveeksi taitavat myös jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:02

no, nyt tekisi mieli teneriffalle, on aika halpoja äkkilähtöjä tarjolla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 20:32

kotiranta ja saunamökki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2014 - 05:32

Niita unelmien matkakohteita on varmasti miljoona :) Tahiti tai Bora Bora saattaa toteutua tulevana talvena, kun sain Deltalle 600 dollarin voucherin luovuttaessani paikkani Minneapoliksesta Los Angelesiin menevasta koneesta jollekin, jolla oli tosi kiire, Voucheria ei voi kayttaa kukaan muu kuin mina, joten voin hyvalla omallatunnolla lahtea kaymaan jossain todella eksoottisessa ja ylellisessa paikassa. Japanissa myos olisi kiva paasta joskus kaymaan ... ja Pekingissa ..... ja Australiassahan ystavattareni perheineen on odottanut minua jo kaksikymmenta vuotta :) Roomassakaan en ole koskaan kaynyt .... jotenkin vain kaikki tiet eivat ole vieneet Roomaan :):) Ja Etela-Afrikkaankin pitaisi joskus aivan ehdottomasti paasta kaymaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2014 - 13:05

En tiedä onko Huippuvuoret unelmieni matkakohde, mutta kovasti jäi kaivelemaan kun Kristina Cruises teki konkurssin ja olin varannut viime kesälle Huippuvuorille risteilyn heidän laivallaan. Ehkä vielä joskus menen sinne jonkin toisen matkanjärkestäjän matkalla, mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2014 - 19:24

Kohteella ei niin väliä, kunhan siellä on lämmintä ja matka on sopuhalpa (että pystyy matkustaan joka vuosi). Kanarian saaret on nyt ollut meidän suosiossa.