Oletteko tehneet tupakkalakon.Itselläni se onnistui aina sillä lakko päättyy joskus.Sitten tein päätöksen etten polta.

Ei kalenteriin merkintää.En muista milloin vedin viime savut.Vuosia sitten.Jos tuntuu siltä ni tupakka suuhun ja katsotaan mitä sitten.Kannatan kokeilua.En ole lopettanut vaan en ole polttanut vuosiin.Ehkä jo huomenna.

Lisätty: 22.11.2008 - 01:56

Ei kysymys mutta kuitenkin.Kuka tulee ottaa pois ton siggen suusta? Se on osa suuren taiteilijan ja minun pienen ihmisen imagoa.

Avainsanat: opiskelukaverini lopetti paitsi kaljalla ollessaan.ei kestänyt kauan kun joka ilta oli oluella.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 13:21

nyt olen tylsä ihminen ja vastaan tosi tylsästi, mutta mulla on kaikkein helpoin tapa, kun en ole koskaan edes aloittanut koko sauhuttelua:D.maistellu olen, mutta koukkuun en ole jäänyt koko 34 vuotisen elämäni aikana.

Kysyjän kommentti

Arvostan että et ole mennyt siihen koukkuun.Tosi hyviä vastauksia mutta jos yksi on valittava niin tämä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2008 - 22:44

Kuvastasi päätellen olet koko ajan sikke suussa, haa haa.. ah.. Mie lopetin tupakan polton 2004 joulukuussa, se ei ollut mikään uudenvuodeunlupaus vaan lopetin sen siksi, etten halunnut olla se joka koko ikänsä on vetänyt röökii.. Aluksi vähensin viikonloppu poltteluksi, siitä seurasi se että menin ihan pökerryksiin yhestäkin tupakista, varsinkin jos oli vähän viihteellä sidukan kera.. Sitten se loppuikin kun seinään se miun tupakinpolttoin, se vaan oli yök..

Lisätty: 24.11.2008 - 19:47

Heh,, ei sitä sikaria tarvihe ottaa siitä kuvasta poies.. Se sopii siihen kun nenä päähän.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 01:20

Puoli vuotta tuli tänään täyteen savuttomana. Melkein 30 vuoden savuttelun jälkeen Champix- nimisellä lääkkeellä kävi helposti kuin mikä. Ei sitten ensimmäistäkään vieroitusoiretta. Sen tiedän jo entuudestaan, että sitä yhtäkään tupakkia ei parane enää vetäistä, se on sitten menoa saman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 06:52

haluan lopettaa joka tupakan jälkeen mutta ei ole selkärankaa siihen.Cybalta nimisten lääkkeiden avulla yritin myös,paino kyllä putosi 10 kiloa joka sekin oli hyvä asia, Mutta pössyttely vaan jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 12:17

miul ois tarkotus lopettaa vuoden vaihteessa, mut en oo maailmalle sitä kuuluttanut koska silloin jos kaikki tietää niin silloin se on minulle hankalampaa. onhan tuota tupruteltu viimeset 16 vuotta :O ...
sukulaiseni on ollut sitkeämpi tapaus se yritti lopettaa ja kokeili kaikki lääkkeistä hypnoosiin ja kaikki siltä väliltä mutta tuloksetta ja tänä päivänäkin tupruttelee...
en sitten tiedä miten itselläni käy? joudunko turvautumaan lääkkeisiin tai mihinkään muuhun..se jää nähtäväksi.
Ooh Cybalta kuulostaa kivalta sillä tässä kehossa olisi laihdutettavaa heheh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 12:23

Minäkään en mennyt lakkoon van lopetin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 14:26

En voi ymmärtää miksi ihmiset polttavat! Pelkkä hajukin on niin kammottava ja maku vielä karmeampi! Tunnen monia jotka ovat koukussa mutten ole kuullut yhdenkään sanovan polttavansa tupakkaa sen ihanan maun takia. Rahat vaan menee ja palkaksi saa vielä keltaiset hampaat ja keuhkosyövän. Mutta tsemppiä teille jotka yritätte lopettaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2008 - 14:25

En ole tehnyt, koska en ole koskaan polttanut. Haju on hirveä, tulee epäsiisti olo.