Syötkö aamiaisen päivittäin?

Tuli tällainen mieleen, sillä itse olen aika huono syömään aamiaista... Ei arkiaamuisin ehdi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2014 - 20:36

Kyllä Markus-sedän kaurapuuro valkosipulilla on mainio aamupala.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2014 - 19:20

Kuka vaan ehtii! Pötypuhetta,ettei ehtisi! Jos ei muuta,niin kello herättämään 10min aikasemmin ! Jugurtti,hedelmä,lasillinen mehua ja näkkäri,mysliä ja maitoa,muroja jne. Lista on loputon.

Ja juu-u.Jotain pientä syön jokainen aamu.Töissä valmistan isolle porukalle aamupalan.Sen jälkeen itsekin sellaisen kunnollisen syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2014 - 01:51

Kyllä, sillä aamiainenhan on päivän tärkein ateria. Sitäpaitsi minun on usien pärjättävä sillä pitkälle iltäpäivään. Siksi popsin kiireismpinäkin aamuina poskeeni vähintäin yhden banaanin, vähän juguttia suoraan purkista ja kourallisen pähkinöitä ja huuhdon kaiken alas hörpyllä mehua ja kulauksella kahvia. Rauhallisimpina aamuina syödä mutustelen puuroa,leipää kasviksilla, jugurtteja joihin laitan marjoja, tai hedelmiä ja myslejä joukkoon, lämpimiä pasteijoita, keitettyjä kananmunia jne. Juon tällöin myös kahvia hitaasti nautien kokonaisen kupillisen ja mehuakin enmpi kuin sen kiireaamujeni hörpyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2014 - 09:50

Kyllä syön, aamu on kiva aloittaa aamupuurolla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2014 - 12:14

Aamupuuro ja kahvikupillinen on normiaamiaiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:03

tällä viikolla olen syönyt aamulla pari banaania ,)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 14:20

Njaah... Jos aamiaiseksi lasketaan se ensimmäinen päivän "ateria" tuossa nooin iltapäivällä, niin... Silloin yleensä täysvilja muroja ja joku hedelmä. Kevyttä näin aamiaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 17:16

Päiväni ei ala koskaan ilman kahvia. Ja, jos aikaa on aamiaisen valmistamiseen enemmän, niin syön myös aamupuuron.