Katsotko Vino Showta vai Tanssii tähtien kanssa? Vai eikö kumpainenkaan kiinnosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:06

ei kiinnosta ei, en edes tiedä mikä tuo vino show on ;)

Kysyjän kommentti

Aukko sivistyksessä! Nyt äkkiä ottamaan selvää,mikä ohjelma Vino show on! Tulee tanssien kanssa lähes yhtä aikaa toiselta kanavalta...Ja on todella hauska!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2014 - 21:01

Tanssia katselin, vähän sivusilmällä kuitenkin muiden hommien ohella. Pörröpää Pete on mun suosikkini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2014 - 21:28

Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa en ole katsellut koskaan jakson jaksoa. Ei vain jaksa moiset pyörähtelypippalot kiinostaa. Vino Showta olen puolestani katsellut juuri ne kolme jaksoa jotka siitä on lähetetty. Ensimmäisen jakson katsoin silkasta uteliaisuudesta. Toisen odottaen sen olevan parempi kuin edellisen. Kolmannen varmistaakseni, että se todellakin on niin huono ohjelma kuin mitä muistinkin. Tämän enempää en Vinoa Showta aijo katsoa, sillä en nauranut kertaakaan katsomieni jaksojen aikana sen sketseille enkä usko, että myöhemminkään tulisin nauramaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2014 - 08:27

Kumpikaan ohjelma ei jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2014 - 16:06

Tanssimista en ole oikeastaan yhtäkään kautta vilkaissut, joskus silloin tällöinen yhden tai kaksi esitystä, mutta en todellakaan seuraa ohjelmaa. VinoShow oli mielestäni todella ärsyttävä, ensimmäisen jakson katsoin ihan mielenkiinnosta, mutta kyllä jäi siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 19:53

Tanssia itsekin harrastavana katson TTK:ta. Vino-show ei vielä ole innostanut, näkisihän sen kai netin kautta myöhemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:48

Tanssitaustaisena Tanssii tähtien kanssa kiinnostaa, joskus olen sitä katsellut. Nykyään harvoin telkkari enää päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2014 - 08:08

Tanssii tähtien kanssa on miun suosikki ja myös miun mies katsoo sitä miun kanssa.Hyvä viihdeohjelma.Pete Parkkonen on suosikkini.

Lähteet:
oma näkemys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 20:34

Eipä enään tanssitkaan kiinnosta, joten jotain muuta tilalle.