Käytkö kirppareilla?

Joko myymässä tai ostoksilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2014 - 14:24

En varsinaisesti, mutta SPR:n kirpparilta ja uffesta olen tehnyt löytöjä, joita muutkin kehuvat ja taitavat vähän kadehtiakin, kun itse "eivät voi pitää mitään kirpparikamaa". Täydestä menis, jos sanoisin kalliin hinnan ja hienon liikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2014 - 09:43

Aikoinaan kävin paljonkin. Lapset olivat pieniä, niin kirpparilta sai edullisesti vaatteita ja leluja. Olin itsekin välillä myymässä lasten pieneksi jääneitä hyväkuntoisia vaatteita. Nykyisin en kovin usein kirppareilla käy, jotenkin tuntuu, että kaikkea on jo mitä tarvitsee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 10:38

Kyllä käyn, itseasiassa tulin juuri uuden kirppiksen avajaisista. Kiertelen kirppiksiä, lähinnä kirjoja olen ostellut, ja keräilyä harrastavalle kummilapselle postikortteja, välillä tulee laitettua myös kirppispöytä pystyyn ja myytyä pois tarpeetonta tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 10:59

Kerran vuodessa vuokraan pöydän pariksi viikoksi ja myyn tarpeettoman nurkista pois.Hyvin on toiminut kierrätys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 11:04

Käyn, sekä myymässä, että ostamassa, silllä tykkään penkoa kaikenlaisia vahoja tavarakasoja. Kirpputoreilla on aivan oma ainutlaatuinen tummelmansa,hajunsa ja äänensä joita ei missään muissa myymälöissä ole. Sekin vetää kirpputoreille, samoin kuin mahdollisus tienata omilla tarpeettomiksi käyneillä tavaroilla edes muutama roponen ennekuin niille joutuu sanomaan lopulliset hyvästit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 19:58

En käy. Omat ylimääräiseksi jääneet tavarani annan hyväntekeväisyyteen enkä tarvitse mitään toisten vanhaa tavaraa. Joskus jotain arvokkaampaa turhaksi jäänyttä tavaraa myyn huuto.netissä tai tori.fissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:15

kävin tänään jatkamassa pöytävuokraa kun oli mennyt jotain kaupaksikin, lähtee kolmas viikko nyt putkeen. meille tuli viime jouluna pitkästä aikaa kirpputori tähän ihan lähelle, tarjosivat pari viikkoa veloituksetta, innostuin asiasta ja olen ollut varmaan 15 viikkoa asiakkaana tänä vuonna ;) ostan valitettavasti enemmän kun kerkeän myymään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 20:27

Kade ei voi olla, jos ei ostettu tavara miellytäkään.