Paras ruokamuistosi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2014 - 19:18

Tämä on vaikea.
Rakastan hyvää ruokaa....Kun koulussa opettaja kehui luokan kuullen,kuinka minun tekemäni ruoka oli onnistunein....Kun ensimmäisen kerran Espanjassa maistoin (vanhassa linnassa) Paellaa ja kuorin itse ravun sen päältä....Italialainen jäätelö Venetsiassa....

Nyt tiedän! Mummon valurautapannulla ja puuhellan päällä hauduttama "läskisoossi" ! Sen makua en ole osannut itse jäljitellä,vaikka olen aikuisella iällä kuinka yrittänyt.Se oli maailman parasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos..vastauksestasi. Hyviä ruokamuistoja on todellakin niin paljon, että minullekkin parhaan valitseminen tuotaisi vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2014 - 20:24

Lapsuuden ihanat ryynimakkarat!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2014 - 22:28

Mummon riistalihapullat. Niitä ei kukaan pysty jäljittelemään. Papan ampuma riista ja mummon tekeleet. Lapsena suuri riemu oli kun pääsi jauhamaan lihaa lihamyllyllä. Jostain syystä se oli hauskaa touhua ja ihania muistoja muutenkin mummolan keittiöstä <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 09:33

Äitini tekemät kaalikääryneet, ne suorastaan sulivat suussa. Harmi, kun en ehtinyt reseptiä kysymään, nyt se on liian myöhäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 22:14

Tappaiskualikeitto puintipäivän jälkeen 50-luvulla Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:27

jostain syystä on mieleen jäänyt ala-asteella tarjoiltu makaroonilaatikko, oli tehty spaghetista, tuntuu että en ole koskaan saanut sen veroista mistään ;) tekivät sen silloin itse alusta loppuun, liekö laittaneet oikeaa lihaa ja hyviä mausteita, ja varmaan siihen on käytetty enemmän rahaa kun nykylounaisiin kouluissa ;)

Lisätty: 18.10.2014 - 00:28

girasolilla on kyllä niin hyvältä kuullostava lista, että ihan nälkä tässä tulee ;)