Pelataanko teillä vielä lautapelejä tms?

Vai onko kaikki pelaaminen siirtynyt jo tietokoneille ja konsoleille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2014 - 23:06

Kyllä. Meillä on todella paljon lautapelejä: sekä meidän aikuisten aikoinaan lapsuudessamme saamia, että pojallemme myöhemmin ostettuja. Ne eivät ole hyllyllä vain pölynkerääjinä vaan niitä todellakin pelaillaan, varsinkin sadepäivinä, tai kylminä pakkasiltoina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 08.10.2014 - 22:27

jonkin verran ja tehdään palapelejä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2014 - 07:06

Kyllä pelataan, se on paljon hauskempaa, kun pelataan porukalla. Meillä on kavereitten kanssa peliturnausiltoja, lapset ja aikuiset ovat innostuneet pelaamaan yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2014 - 15:29

Ennen pelattiin, mutta ei enää... Pelejä on edelleen varastossa, ehkä ne odottavat siellä tulevia lapsenlapsia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2014 - 19:47

Voi kuinka monta iltaa onkaan vierähtänyt Afrikan tähden ja Koiratietopelin kanssa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 20:06

Kun lapset asuivat kotona pelattiin todella paljon ja vieläkin pelataan aina välillä Trivialpursuitia, Monopolia tai Suomi-tietopeliä kun lapset tulevat kylään. Lastenlasten kanssa yritän pelata myös, mutta he eivät ole kovin innostuneita, joskus Afrikan tähti kelpaa peliksi.