Alkaako joulun tuputtaminen kaupoissa ja mainonnassa liian aikaisin?

Kysymys tuli mieleeni jo pari viikkoa takaperin, kun törmäsin ensimmäiseen joulu olut lajitelmaan kaupassa. Samalla kerralla löytyi myös AngryBird joulu limua.
Omasta mielestäni tämä alkaa liian aikaisin, varsinkin kun nämä tuotteet löysin syyskuussa... Kyllä marraskuuhun saakka pitäisi malttaa odottaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.10.2014 - 19:44

Kyllä! Ensin myydään rairuohoa sitten vappuviuhkaa. Ja juhannusvasta. Sen jälkeen nämä mörkö-oopperat. Ja sitten kukaan ei muista itsenäisyyspäivää. Ja Joulupäivää. Nyt joka kaupassa on jo joulukuuset ja se kulkuset-kulkuset-taustamusiikki. En tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2014 - 16:59

En osaa sanoa...Joulu on loppujen lopuksi niin lyhyt aika...Itse en useinkaan edes huomaa,milloin Joululaulut alkavat kaupoissa soimaan.
Kuulun niihin, jotka ostavat ne harvat joululahjat ajoissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2014 - 07:29

Liian aikaisin alkaa, ennen vanhaan jouluikkunat kauppoihin laitettiin Itsenäisyyspäivän aikaan, mulle se aikataulu joulunalushössäkän aloittamiseksi kelpaisi vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2014 - 15:39

Kyllä kyllä jä ja kyllä. Hyvä, etteivät jo syyspäivän tasauksen aikoihin ripusta joulukoristeita kauppoinhin ja ala soitaa joululauluja niin, että kovahermoisinkin kehtii kyllästyä moiseen meluun.. Vaikka olenkin jouluihminen ja pidän joulusta yli kaiken en kuitenkaan ymmärrä miksi sitä pitää rueta juhlistamaan vuosi vuodelta yhä aikaisemmin. Liika on liikaa kaikessa...joulussakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2014 - 16:28

Kyllä alkaa ja ärsyttää aika tavalla, jo syyskuussa kauppakeskuksessa oli joulukrääsää myynnissä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2014 - 23:05

toivottavasti ei liian aikaisin, vielä en ole mitään jouluun viittaavaa nähnyt ;)