Onkohan kukaan käynyt juuri ennen jouluaattoa kylpylässä?

Kysymykseni koskee nyt lähinnä joko Nokian Edeniä tai Turun Caribiaa. Haluaisin jonkinlaista kuvaa siitä, kuinka paljon näissä on tuppaa olemaan siihen aikaan väkeä ja varsinkin lapsiperheitä. Todennäköisesti paljon, mutta kysynpähän kuitenkin jos jollakin olisi kokemusta asiasta :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2014 - 16:25

Olen perheeni kanssa useinkin lomaillut Suomen kylpylöissä joulun aikaan. Siis kokemusta ei ole juuri ennen jouluaattoa, vaan olemme viettäneet joulun tai uudenvuoden ajat ja silloin on aina olleet kylpylät täynnä. Turun Caribia on etenkin lapsiperheiden suosiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.10.2014 - 17:03

En ole koskaan lomaillut Suomalaisessa,tai missään muussakaan kylpylässä.
Nyt siihen kuitenkin tulee muutos,koska saimme lahjakortin kylpylään.Pitäisi vaan varata sopiva ajankohta....Ja päättää vielä se kohde!
Jotenkin asiasta sellainen mielikuva,että lapsiperheet ovat Joulun kotona.Enemmin muita ihmisiä sitten kylpylöissä...Olenkohan oikeassa? Ja ulkomaalaisia runsain mitoin....Ainakin tuosta naapurimaastamme suuresta.

Lisätty: 07.10.2014 - 18:31

Tajusin juuri,että olenhan ollut kuntoutuksessa Kaisankodissa,muttei se nyt todellakaan varsinainen kylpylä ole....Vaikka mukava paikka onkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2014 - 07:27

Eipä ole kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2014 - 17:27

Enpa ole ollut, mutta veikkaisin, ette joulun alla siella ei ole yhtakaan lapsiperhetta. Joulun allahan lapsiperheet ovat kiireesta kantapaahan joulunvalmisteluissaan kiireisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2014 - 23:06

itse en ole, mutta uskon että moni on ;)