Vaikuttaako ebola matkasuunnitelmiisi ja, jos vaikuttaa, niin mikä matka peruuntui?

Avainsanat: ajankohtaisiet uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2014 - 20:47

Ei tulisi ihan heti pieneen mieleenikään matkustella maihin,jossa Ebolaa pidetään suurena riskinä...Toivottavasti tauti saadaan pian kuriin.Liippaa jo liian läheltä eurooppaa ja Suomea....
Haluaisin edelleen matkustella ilman pelkoa taudista.Niin varmasti moni muukin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2014 - 17:18

Tällä hetkellä ei matkasuunnitelmia sellaisiin kohteisiin, joissa ebolasta on haittaa, joten ei suunnitelmia peruutuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2014 - 13:31

Mielestäni koko ebola-hössötys on mennyt liian pitkälle. Maailmassa on paljon muita tappavampiakin tauteja, jotka ovat jääneet nyt huomiotta tämän ebolan takia... No mutta se tästä mielipiteestä
Ja ei, ei ole matkaa jäänyt tekemättä ebolan vuoksi, sillä ei ole ollut nyt edes aikeissa lähteä matkaan. Ja toivotaan että tauti saadaan kuriin, niinkuin kovin monet muutkin taudit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2014 - 15:32

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2014 - 23:13

ei vaikuta, mutta kotimaan matkailu vähenee sitä mukaa kun pystyttävät noita liikennekameroita, se on kyllä liikenteen ebolaa tuo homma, rasittavaa kytätä koko ajan kaikkia kärrypolkujen risteyksiä joissa ensin pitää vähentää vauhtia ja sitten onkin tolppa, ei niitä maisemia enää nykyään katsella :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:08

Ei ole suunnitteilla matkaa ebola-alueelle. Kambodzaanpäin joulukuun tienoilla ehkäpä. Pidän epätodennäköisenä että tauti leviäisi sinne siinä ajassa, tai eihän sitä koskaan tiedä. Jos leviää niin sitten en mene.