Onko sinulla lemmikkejä?

Minulla on vaan hoitolemmikit...profiilissa Mimmi..ja toinen on staffi Osku 8v.

Avainsanat: lemmikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2014 - 22:28

Voi voi, nyt pistit hyvän. Oli perheenjäseniä. Kissoja, yli 20 vuotta. Roope vielä profiilissa veikeilee, Vallu nimimerkissä. Elämänvanhuus vei. Nyt on mieli alkanut taas avautua sille, että kyllä vielä jotain jaloissa kiehnäävää, vaikka aamuisin ulos käskevää, karhealla keilellä nuolevaa, kylkeen käpertyvää kaipaisin. Ei vielä ole, mutta...

Lisätty: 03.10.2014 - 15:36

Enkä nyt puhu isännästä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2014 - 15:34

Aina on ollut lemmikkejä, enkä osaisi elää jos ei olisi. Lapsena oli kissa, koira ja undulaatteja. Viime vuosina on ollut kissoja, kääpiokaneja ja kesyrottia. Tällä hetkellä on kissa ja koira, toistensa parhaimmat ystävät, ainakin meillä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 16:02

Koiria on ollut aina.Akvaariokaloja...Useita kääpiöhamstereita myös.Muutama kissa...

Nyt meillä asustavat ihmisten seurana Jackrussel koira ja Polish merkkinen kääpiöjänis.Pikkuruinen rotuotus, joka painaa nyt viisivuotiaanakin vain 900g.Ja mikä parasta,ovat koiran kanssa kavereita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 17:16

Ei ole tällä hetkellä muuta kuin lauma "villakoiria".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 17:36

Ikävä kyllä ei ole, sillä vuorotyömme ja se että poikammekin joutuu lukiolaisena olemaan joskus yhdeksänkin tuntia pois kotoa estää sen.. Ei olisi lemmikkejä kohtaan oikein, että ne joutuisivat silloin tällöin olemaan useampia tunteja itsekseen ja jäisivät muutenkin huonommalle hoidolle kuin mitä ansaitsisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2014 - 13:33

Valitettavasti ei ole, mieheni on allerginen kaikelle pörröiselle, ainakin väittää olevansa. Onneksi äitini luona on elukoita, osa vanhuksista vielä jopa sellaisia joiden kanssa lapsuuteni vietin. Niistäkin on alkanut pikkuhiljaa aika jättää ja ikävä on kova.
Kyllä sitä lemmikkiä kaipaa aina aika-ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2014 - 23:15

on kaksi koiraa ja kissa, joka toi tänään leikkikaverin sisälle (päästäisen) heitteli sitä pitkin kämppää, raukka vinkui ihan hädissään, piti heittää se takaisin ulos kun ei kissa sitä suostunut tappamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:22

Minulla on kissa. Haluaisin kyllä koiran, mutta rajoittaisi matkustelua ja muuta menemistä aika paljon, niin ehkä joskus tulevaisuudessa.:)