Olen aikeissa ostaa uudet sohvat.Mutta millaiset?Kerro hyviä vinkkejä!

2 erillistä sohvaa,vai kulma? Divaanilla vai ilman? Entä mikä materiaali kestää?Mikä olisi ajaton väri?
Tilaa on : )

Lisätty: 04.10.2014 - 14:09

Sohva tilattu! Ainakin 5 viikkoa odottelua tiedossa....Mutta Jouluksi kotiin :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.10.2014 - 15:30

Makuja on monia, jos ostaisin sohvan, niin se olisi ehdottomasti kulmasohva, erittäin mukava, pehmeä ja iso, väri olisi joko harmaa tai ruskea ja kangas mahdollisimman kestävä, joten halvinta ei kannata ostaa.

Kysyjän kommentti

Ns. kulmasohva tilattu! Ei mitään divaania....Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.10.2014 - 16:31

Hmm... vaikea sanoa näin suuoralta kädeltä. Semmoinen, joka sinua miellyttää, kestää kulutusta, sopii sisustukseen, en minä tiä, semmonen vaan joka tuntuu omalta! Ja jos sohvaperuna sanoo "noettäotetaantuo", niin älä. Pieni vitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 22:48

Kulmasohvan eteen ei kannata laittaa kovin isoa pöytää, koska silloin sinne kulmaan on aika hankala kulkea. Kulmasohvan kulmapaikka on muutenkin vähän ahdas, kun väkeä on paljon, koska vieressäistujat molemmin puolin vievät jalkatilan. Jos huoneen nurkkaan vierekkäisille seinustoille laitetaan kulmasohvan sijaan kaksi erillistä sohvaa, niin niiden väliin kulmaan jää tila tarjoilupöydälle.
Materiaali ja väri riippuvat käyttäjien sottaisuudesta (vieraat mukaan lukien). Tummasta hoitoaineella säännöllisesti käsitellystä nahasta saa punaviinitahratkin näkymättömiin, kun toimii nopeasti. Juurikaan mistään muusta ei taida saada. Hyvälaatuinen plyyshikin voi kestää vuosikymmeniä, mutta siihen ei kannata värillisiä tai haisevia nesteitä kaadella.
Sohvan lisänä samalla verhoilumateriaalilla päällystetyt rahit on kätevä siirtää aina sinne, missä kulloinkin tarvitaan jaloille lepuutuspaikkaa ja tarvittaessa ne toimivat myös lisäistuimina.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 07.10.2014 - 23:15

iso ja pehmeä, missä lika ei näy ja karvat eivät tartu, siinäpä haastetta ;)