Pelkäätkö hammaslääkäriä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.10.2014 - 20:47

Ei kyllä ole minkäälaista pelkoa...ihan siinä rentoutuu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2014 - 19:50

Ei kylläkään ihan ensin ole mieleen tullut, että hammaslääkäri olisi jokin uhka.....En pelkää hammaslääkäriä.Eivät ole palkkatappajia tai kiduttajija...Tekevät vaan hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2014 - 21:25

En pelkää, olen elämäni aikana käynyt useamman hammaslääkärin vastaanotolla ja aina hoito on ollut hyvää, eikä kammoa ole jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2014 - 10:33

En. Minulle ei aiheuttanut kammoa hammaslääkäreitä kohtaan edes se, että muutama vuosi sitten jouduin olemaan viisaudenhampaan poistooperaatiossa yli tunnin ja kestämään tuosta ajasta useamman tovin puudutusaineetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2014 - 13:44

en pelkää lääkäriä, mutta ne välineet... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2014 - 17:51

En pelkää hammaslääkäriä, mutta en tykkää odottamisesta, jos edellinen potilas ei ole vielä päässyt pois ja poran äänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2014 - 22:48

En pelkää, enemmänkin ukkosta! Minulle tekivät juurihoidon (josta olin kuulut kauhujuttuja maailman sivu), Lääkärit kertoivat minulle mitä tekivät ja vitsejäkin, mutta kun en pystynyt nauramaan.Rauhoittivat sillä tavalla. Ja sitten lopuksi laittoivat väliaikaisen neilikkasärkypaikan. Juuri(hoito) ennen joulua! Piparkakkupaikka! Toimi! Nyt menen ilolla heille hammastarkastukseen ja toki pidän huolta hampaistani kotonakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 22:53

Luulenpa, että jokainen, joka on joskus kokenut oikein kammottavan hammassäryn, pelkää enemmän uutta särkyä, kuin hammaslääkäriä. Menkää ajoissa, niin ei tarvitse sitä särkyä ikinä kokea.