amu
Kysytty: 29.09.2014 - 11:54

mihin vuorokauden aikaan mieluiten napsuttelet ja miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2014 - 14:02

Minulla ei ole mitään suosikkiaikkaa napsuttelulle vaan napsutteluaikani vaihtelee sen mukaan miten työ-ym. menot sen sallivat. Myös se miten usein täällä napsussa esitetään minua kiinostavia uusia kysymyksiä vaikuttaa siihen milloin napsuttelen. Samoin oma intoni kysyä itse jotain järkevää teiltä muilta napsuttelijoilta.

Kysyjän kommentti

minäkin käyn silloin kun passaa parhaiten, välillä jää käymättä kun ei \"kerkeä\" konetta avaamaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2014 - 15:20

Yleensa kai ihan vain. Taalla jenkeissa se on ollut ihan kivaa ajankulua, kun olen valvonut ja toiset ovat nukkuneet.. Jetlagista toipumiseen meni talla kertaa poikkeuksellisen kauan: varmaan puolitoista
viikkoa. herasin joka yo klo 2.30 ja klo 3.30 valisena aikana ja sahkopostien kirjoittelu ja napsuttelu oil silloin kivaa tekemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2014 - 18:07

Aamut ja päivät menee töissä.Iltaisin sitten ennätän koneella käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2014 - 19:34

Yleensä iltaisin täällä käyn :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2014 - 20:38

Aamulla varhain tai myöhään illalla, silloin on eniten aikaa napsutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2014 - 18:28

Milloin sattuu oikeastaan... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2014 - 20:55

Hyvin vähän olen napsussa ollut nykyään....ilta on kyllä sellainen aika kun koneella istuu..