Oletko katsonut Mel Gibsonin tähdittämän elokuvan Pimeyden ytimessä? Jos olet, niin mitä mieltä olet leffasta?

Lisätty: 28.09.2014 - 16:56

Pidin ko. leffasta, vaikka elokuvan alku oli raaka. Harlinin toimintatrillereistä, kun en erityisemmin pidä, vaikka Willis suosikkinäyttelijöihini kuuluukin. Pimeyden Ytimen esittämisajankohta, vaan oli melko myöhäinen ja elokuvan kesto pitkä, niin näin ko. leffasta vain puolet. Kiinnostaisi tietää, että kuka Gibsonin tyttären murhaaja oli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 27.09.2014 - 00:11

en vielä ole, mutta pidän melin elokuvista, joten voisin katsoa ku kohdalle sattuu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2014 - 04:46

Ko. elokuvaa en ole katsonut, olen katsonut vain samasta aiheesta tehdyn brittisarjan. Elokuvahan meni tv:ssä tällä viikolla, mutta unohdin katsoa, Gibson oli saanut hyvät arvostelut roolisuorituksestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2014 - 13:12

Menin aikoinaan leffateatteriin katsomaan Pimeyden ytimessä elokuvaa suurin odotuksin. Odotin pitäväni siitä. Onhan sen pääosassa itse Mel Gibson, mies joka kaikissa aijemmissa elokuvarooleissaan on onnistunut vähintäinkin kohtuuhyvin. Elokuvan juonikin tuntui mielenkiintoiselta. Vaan kuinkas siten kävikään. Odotukseni eivät täyttyneetkään. Pimeyden ytimessaä osoittautui pettymykseksi. Jälkeenpäin suorastaan kaduin sitä että olin vaivautunut menemään moisen elokuvan vuoksi leffateatteriin. Sen juoni oli ohkaisempi kuin oletin, eikä Melkään loistanut roolissaan aktivisti- tyttärensä murhaa tutkivana rikostutkija Thomas Cravenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2014 - 09:56

Ei ole tullut katsottua. Yleensäkään en paljoa elokuvista perusta.