Jokos teillä sataa lunta/räntää?

Meillä Savonlinnassa oli maa aamulla ohuen valkoisen lumi/räntäkerroksen peitossa, nyt tullee taivaan täydeltä räntää.

Avainsanat: päivän sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2014 - 22:07

Tulinpa tänne Keski-Suomeen äidin kainaloon lämpöiseen. Isäntä Etelä-Suomesta valittaa vesisateesta ja tuulesta. Sukulaiset Itä-Suomesta valittaa tuiskusta. Minä valitan, etten vieläkään ole päässyt kokeilemaan uusia kumppareitani ja siitä, että äiti kuorsaa. Huomenna tosin aion ostaa kirpparilta nätit traktrorirengas-pohjaiset talvikengät, koska eihän sitä koskaan tiedä!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 23.09.2014 - 14:46

ei vielä, mutta aamulla oli pakkasta töihinlähdön aikaan ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2014 - 15:04

Ei tule lunta. Taalla mennaan yha hellelukemissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2014 - 16:35

Kolmisen astetta lämmintä ja kamala viima.Vettä sataa. Isäni Inarista kertoi, että lumi tuli sinne yöllä.Oli aikaisessa kokemassa siikaverkkojaan....Ja saalista tuli hyvin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2014 - 17:22

Ei ole onneksi räntää satanut, mutta eilen oli karsee vesisade ja tänään aamulla ainoastaan +2 astetta ja armoton tuuli :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2014 - 17:56

Onneksi ei ole vielä lunta tullut. Kylmä on kuitenkin koko päivän mittari pysynyt +3asteessa ja tuuli vihmonut oikein ikävästi... En kyllä kovasti odota tuota tulevaa talvea-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2014 - 21:01

Vettä satanut koko päivä..ja kova tuuli. Todella raaka kylmä ilma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2014 - 09:50

Teillä kuului olleen viitisen senttiä lunta. Meillä tuli koko päivän räntää harvakseen, joka ei missään muualla näkynyt kuin huopakatolla.