Vietätkö Halloweenia?

Onhan tuohon vielä aikaa, mutta kysymys nyt juolahti mieleeni... Meillä on tapana ollut järjestää ystävien kera kauhu-aiheiset juhlat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2014 - 22:33

Kärjistäen, joka aamu, kun katson herättyäni peiliin. Muuten vietän päivän pyhäinpäivänä, jolloin kunnitoitetaan ja muistellaan edesmenneitä rakkaita. Ei amerikkalaista hapatusta piruista ja hirviöistä, paitsi silloin aamuisin siellä vessan peilissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.09.2014 - 20:38

Kyllä niitä juhlia on joskus vietetty,mutta mitään jokavuotista pakkoa ei ole.Sinänsä hyvä aihe :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2014 - 16:46

En ole koskaan viettänyt ja jotenkin ei jenkkien keksimät hömpötykset jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2014 - 19:18

Jenkkihappatus ei kiinnosta yhtään. Pidetään vain omat perinteemme. emmehän vietä ramadaakaan.

Lisätty: 21.09.2014 - 10:48

Tai siis ramadanin päätösjuhlaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.09.2014 - 02:07

Taidan joutua viettamaan ihan pakosta, koska lokakuun lopussa olen mita todennakoisimmin Kaliforniassa ystavieni luona, joilla on 15-, 13- ja 11-vuotiaat lapset :) Joten ei kai auta muu kuin vain pistaa kurpitsa paahan ja lahtea kylille :):)

Lisätty: 19.09.2014 - 02:17

P.S. Muuan suomalainen tuttavani joskus aikoinaan jossain pienessa mutta hyvin kansainvalisessa yhteisossa tuhahti (kun jotkut alkoivat jarjestaa naamiaisia), etta naamiaiset ovat amerikkalaisia ja kakaroita varten :):)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2014 - 07:19

Enpä ole viettänyt, lapsille varmaan ihan hauskaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2014 - 02:39

Empä vietä, sillä keksin juuri uuden suomalaisen hömpötysjutun, jonka aion esitellä piakkoin estradilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.09.2014 - 15:00

onhan tuolla kodassa istuttu aina halloweenina, ei varsinaisesti vietetty ;)