Jos olisi mahdollista matkustaa ajassa...?

Minne matkustaisit ja miksi?
Itse lähtisin varmaan pitkällekin aikamatkalle :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2014 - 08:37

Jos se olisi mahdollista, kävisin katsomassa, kuinka kaukana tulevaisuudessa ihmiskunta on vielä olemassa ja miltä se näyttäisi. Samalla hakisin vastauksia kysymyksiin, joihin ei vielä nykyisin osata vastata.

Pelkkä aikamatkustus ilman paikan vaihtoa voisi kuitenkin olla aika ongelmallista. Jos matkustaisi vaikkapa vain tunninkin eteenpäin, niin maapallopa ei enää olisikaan tällä samalla paikalla ja sitä päätyisi tyhjään avaruuteen. Pitäisi siis ajan lisäksi voida valita myös paikka. Määränpää olisi hyvä voida myös jotenkin esikatsella ennen varsinaista siirtymistä, ettei matkustaisi esimerkiksi suoraan metsäpalon keskelle tai muuhun elikelvottomaan paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2014 - 18:45

Olisi mahtavaa katsella sivusta jotakin historian merkittävää tapahtumaa.Niitä on niin paljon, etten osaa eritellä.
Ja toki omat vanhempansa olisi hienoa nähdä nuorina ja vastarakastuneina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2014 - 23:56

Jo se olisi mahdollista, kylla tekisin pitkan matkan ! Ensimmaiseksi jarjestaisin itseni johonkin paikkaan, mika auttaisi minua todistamaan, etta olen oikeassa Malesian mysteerikoneen katoamistapauksessa.
Sitten jarjestaisin itseni paikkoihin, missa on tapahtunut selvittamattomia murhia. Menisin pariksi paivaksi takaisin myos lapsuuteni kotikylaan, joka silloin oli vilkas paikka kaikkine kauppoineen, leipomoineen jne. Jos saisin muuttaa menneita tapahtumia pystymalla matkustamaan ajassa taaksepain jattaisin monet omat toppailyni tekematta ja varoittaisin maailmaa monista edessa olevista katastrofeista. Tassa ihan alkajaisiksi muutama asia minka tekisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2014 - 11:44

Laulussa lauletaan "en päivääkään vaihtaisi pois..." voishan tuota muutaman päivän vaihtaa, joten menisin elossa taaksepäin ja aloittaisin uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2014 - 20:55

Yksi mielenkiintoinen paikka olisi varmaan Perun inkojen kaupungin elämän seuraaminen.

Lisätty: 13.09.2014 - 20:57

Minne liisukka on kadonnut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2014 - 07:07

Itse kävisin katsastamassa Karjalan maat ennen ajalta ennen kuin niistä jouduttiin luopumaan.