Oletteko koskaan joutuneet tornadon riepottelemaksi ?

Lisätty: 01.09.2014 - 03:30

Taalla nimittain upea paiva (+ 27 C) kaantyi yhtakkia (muutamissa minuuteissa) uskomattomaksi myrskyksi (taivas oli ihan musta ja tuuli tdella lujaa). Joku sanoi etta tornado on tulossa.

Lisätty: 01.09.2014 - 12:38

Onneksi se meni ohi yhta nopeasti kuin alkoikin. Mitaan tornadoa ei tullut.

Avainsanat: trnado

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2014 - 17:27

Cykloonivaroitus oli Mauritiuksella viimeisenä lomapäivänämme, kotimatkalentoamme aikaistettiin ! sen takia. Se iski kohta lähdettyämme. Jännitystä riitti kerkiämmekö alta pois. Kerittiin. Paikalliset valmistautuivat nostamalla veneet maihin, koulut suljettiin. Eli vastaukseni en ihan.

Lähteet:
oma kokemus helmikuu 2014

Kysyjän kommentti

Mielenkiintoisia vastauksia kaikki, mutta se mita sinulle oli tapahtunut, kuulosti kaikkein jannittavimmalta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2014 - 03:22

Ainoastaan trombin ja senkin kotomaassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 07:44

Ei kokemusta tornadosta (onneksi). Olen ollut vain Asta-myrskyn kourissa muutama vuosi sitten. Turvallista matkan jatkoa sinulle sinne suuren länteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 15:39

En muistaakseni ole joutunut kertaakaan tornadon riepioteltavaksi ja onneksi näin.... Olisi varmaan ollut kaamea kokenus kun jo trompienkin kokeminen oli sitä niinä kahtena kertana jolloin sellaisten myräköiden kouriin olen joputunut.
Ai niin.. olenhan minä tornadonkin riepoiteltavaksi joutunut.. Särkänniemen huvipuistossa...olin vallan unohtaa tuon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 17:48

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 20:42

Trombi meni minun ja koirieni ohi muutama vuosi sitten,tuossa Kymijoen varrella.Olin yltä päältä hiekassa,samoin koirat.Muutoin meni onneksi vain ohi.Muutaman puun kaatoi mennessään Kymijokeen.Ja kaikki kävi todella nopeasti! Tornaadosta ei onneksi omakohtaista kokemusta ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.09.2014 - 22:50

onneksi ei, jos ei lasketa mukaan mister muscklea ;)