Mitä Kanarian saarista suosittelet?

Ensi talven mahdollista matkaa tässä pähkäillään. Lanzarote on nähty kahdesti, Corralejossa Fuerteventuralla oltu vain päivä retkellä, joten sekin saarena vieras, Budjetti ei ole suuri, olisi ihanaa jos paikka olisi siisti, ei välttämättä mikään bilemesta ja hotellit mielyttäviä. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2014 - 15:59

GOMERAA !!! Osa saaren pinta-alasta on vuorien ylapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2014 - 22:51

La Palman saari,se pikkuruinen on aivan ihana.Tosin en tiedä, tekeekö kukaan sinne enää ainakaan ns. valmismatkoja....Sinne voisin mennä toisenkin kerran lomailemaan....

Mutta minun sydämeni on (Kanariansaarista) TÄYDELLISESTI vienyt Teneriffa.Rakastan Puerto de la Cruzia, kuin omaa Suomalaista asuinpaikkaani.Minulla on siellä paikallisia ystäviä...Ja vaikken viime vuosina ole siellä käynytkään, menen sinne taas varmasti, kun tilaisuus tulee.
Puerto on vuosien saatossa varmasti muuttunut, mutta sen alkuperäinen ilme,paikalliset asukkaat,jotka ympäristössä ja laaksossa asuvat, antavat paikalle kotoisan ilmeen.Ja se monipuolisuus koko saaressa.Merivesialtaat, meri, kasvitieteellinen,eläintarha,Teide,banaanilehdot,hevostallit,ravintolat yms... Jokaiselle jotakin.Suosittelen lämpimästi!

Lisätty: 30.08.2014 - 11:23

Puertossa miinuksena huonojalkaisille on useat portaat ylös rinteeseen,jossa myös monet hotellit sijaitsevat.Itse en koe Puertoa mitenkään eläkeläisten paikkana.Ei ole koskaan tullut edes mieleeni.Siellä sentään teini ikäisenä biletetty useaankin kertaan....Ja vieteety hienoa aikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2014 - 09:58

Olen kolunnut Kanarian saaria ristiin rastiin, Puerto de la Cruz jäi mieleeni kauniista kukkaloistostaan ja taitaa olla rauhallisempia paikkoja, jossa olen käynyt, etenkin se on eläkeläisten suosiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 01:20

Aika lailla makuasia mitä tahtoo, mutta ehdoton oma suosikkini on Tenerife ja Puerto de la Cruz, vaikka/koska se on sateisempi josta johtuen vehreämpää seutua, sekä itse kaupunki on viihtyisämpi kun on muutakin kuin hotelleja. La Orotava laakson vehreys, merivesialtaat, Loro Park, Botanical Gardens. Sitten jos pääsee ajelemaan Teidellä "Teide National Park" sekä teitä TF-38 tai TF-24 jossa Forestal Park Tenerife niin näkee saaren vähän eritavalla,
Muuta jos nimenomaan tahtoo varmempaa aurinkoa, niin silloin kannattaa mennä saarien etelärannikon kohteisiin Los Cristianos ym. sielläpäin, tai sitten Gran Canariaksen eteläosat. Aurinkoiset seudut on karumpia ja lähinnä vain hotelleja ja ravintoloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.09.2014 - 22:56

teneriffa on oma suosikkini, americasin alueella on aina lämmintä, gruz on vehreämpi ja mukavampi muuten ;)