amu
Kysytty: 29.08.2014 - 00:29

tuleeko ennätyspitkä sateinen syksy, alku ainakin näyttää siltä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2014 - 17:52

Näyttäisi siltä että koko syyskuuksi on luvassa aika hyvää säätä, ainakin eteläsuomeen, jos on uskomista tuohon Akkuweatheriin. Mitä nyt välillä vähän viilenee.
www.accuweather.com/fi/fi/he...=9/01/2014

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2014 - 07:19

Toivottavasti ei, mikään ei ole kurjempaa kuin pitkäksi venynyt, sateinen ja pimeä syksy. Kirpakka, aurinkoinen syksysää on paljon kivempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2014 - 15:16

Toivonpa totisesti että ei ole tulossa pitkää ja sateista syksyä... Alkaa jo nyt tuntumaan luonnon päälle... Itsellä viimeiset kaksi viikkoa on nyt ollut niin, että töihin kun on mennyt, on satanut, töissä ollessa on välillä jopa aurinko pilkistänyt, mutta sitten kun kotiin on päässyt niin vettä on tullut parhaillaan saavista kaatamalla... Suorastaan masentavaa :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2014 - 15:26

Vihaan sadetta ja viimeksi tänään kastuin fillaroidessani kotiin :( Aurinko iloisesti paistoi, kun aloitin kotimatkan ja hemmetin iso sadepilvi sai mut kiinni ja vettä tuli kuin saavista kaataen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2014 - 16:16

Jos tulee,niin parempi sekin, kun pitkä ,runsasluminen ja kylmä talvi ! Talvi on Suomessa sellaista "katastrofiaikaa" ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2014 - 18:18

Ovat luvanneet muutamien sadepaivien jalkeen varsinaista iniaanikesaa eli lamminta, aurinkoista syksya.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 13:15

15 päivän ennusteessa ei einakaan täällä etelässä ole sadetta luvassa.