Kuinka usein vaihdat kännykkäsi uuteen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2014 - 12:29

Naurakoon sitten vaikka naurismaan aidatkin, mutta tunnen tietynlaista nostalgista ylpeyttä käytellessäni vanhaa nokiaa. Tuttu ja turvallinen. Elämää nähnyt ja kolhut kestänyt. Ja yhden pesun koneessa 60 asteessa. Moni ihastelee, että hänelläkin oli ja hyvin toimi. Miksipä sitä vanhaa ystävää uuteen persoonattomaan älykköön vaihtamaan. Kun aika jättää, on kai pakko ottaa puhelin, jossa on suurin osa toimintoja, joita en tarvitse, enkä niistä mitään ymmärrä.

Kysyjän kommentti

Kuulostaapa tutulta! Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2014 - 07:17

Sitten, kun entinen hajoaa, eli ei ole tarvetta päivittää jatkuvasti uudempaan ja hienompaan versioon. Mulle riittää, että puhelimella pystyy soittamaan ja lähettämään tekstarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2014 - 15:19

Olen viimeisen 15vuoden aikana omistanut 4 kännykkää. Nokian 3310 palveli 10 vuotta, sitten avomies osti lahjaksi jonkun älypuhelimen, joka sitten hajosikin vuodessa. Sitten tuli uusi hipsunäyttöpuhelin, joka myöskin sanoi sopimuksen irti alta aika yksikön ja nyt on käytössä joku vanha nokialainen, joka on toiminut oikein hyvin. Taidan myöskin pitää tämän puhelimen siihen saakka että hajoaa sekin.
Tiedän ehkä jääväni nyt sitten jälkeen tästä tekniikasta ja en ole ajan hermolla, mutta itsellä ei edes luonto anna periksi ostaa jotain 300e tai kalliimpaa puhelinta, ihan vain siksi että pääsee nettiin. Minulle riittää että puhelimella voi soittaa ja tekstata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2014 - 15:22

Nykyinen puhelimeni on ns. älypuhelin ja ollut käytössäni pari vuotta. Vaihdan ainoastaan, jos hajoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2014 - 12:24

Olen ostanut elämäni aikana viisi puhelinta, joista ensimmäinen oli lankapuhelin ja loput kännyköitä. Nykyisin käytössä on kosketusnäyttöpuhelin, jossa mm. kartat ja toisena 15€ hintainen erittäin pieni ja kevyt kännykkä.