Voiko Petunya beach hotellista ostaa Coca-Colaa ? Onko isoja pulloja?

Turkki yashi beach

Avainsanat: turkki yahsi beach

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2014 - 17:05

Luulisin, ettei ole mestaa mistä ei cocista saisi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2014 - 17:01

Eiköhän tuota cokista saa joka puolelta maailmaa, jos ei hotellista niin ainakin lähikaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2014 - 18:06

Onkohan tämä kysymys tehty tosissaan vai vitsimielessä?

No.Jos tosissaan, niin kyllä varmaankin Colaa löytyy jokaisesta hotellista ympäri maailmaa.Ja jos ei, niin siintä lähikaupasta nyt ainakin.Ja kaikenkokoisissa pulloissa.Ja tölkeissä.

Jos vitsimielessä....Mitäpä tähän nyt sitten ja sanoisi.Eipä mitään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2014 - 18:43

Vuonna 1977 olin vanhempieni ja veljeni kanssa Keniassa. Teimme aivan uskomattoman patikkamatkan noin kymmenen muun suomalaisen kanssa kauas, kauas savannille. Lahdimme aamulla auringon noustessa siina viiden aikaan ja patikoimme tuntikausia kunnes saavuimme primitiiviseen alkuasukaskylaan. Talot oli tehty savesta, katot oljista jne. Asukkaiden vaatteet sentas olivat kankaista kiedottuja, mutta kaikki muu oli luonnonmateriaaleista, joita asukkaat olivat keranneet savannilta ja viidakosta. Saimme jopa menna sisaan yhteen majoista ja siella savilattialla olkimaton vieressa oli tutun nakoinen lasipullo, jossa oli punaista ja valkoista tekstia: HAVE A COCA-COLA !!!
Olettaisin, etta myos kaikista Turkin hotelleista Coca-Cola -pulloja loytyy !