Mitä mieltä olette Laura Rädyn kommentista?

Itse pienipalkkaisena ihmisenä (tienaan reilusti alle 2000€/kk) hänen puheensa saivat itseni suutahtamaan, eikä pahoittelut ja anteeksipyytelyt paljoa auta. Ovatko maamme päättäjät vieraantuneet täysin tästä tavallisesta kansasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2014 - 12:22

Mitäkö mieltä olen Rädyn kommenteista? Olen hänen kommenteistaaan niin vihainen etten viitsi kaikkia mielipiteitäni tähän edes laitaa...Ne ku on senverran painokelvottomia ettei kukaan niitä kuitenkaan kehtaisi lukea. Sen verran kuitenkin voin niistä paljastaa, että toivotan Rädyn loppuelämäkseen sinne missä pippiri kasvaa. Eipähän olisi enää meidän Suomalaisten kiusana. Kuinka ihmeessä hän voi olla sosiaali-terveysministeri kun ei edes tiedä kuinka suuri osa kansata on pienituloisia ja laukoo siksi vääriä kommentteja?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2014 - 11:16

Sanoit juuri aivan oikein.Useimmat päättäjät ovat täysin vieraantuneet meistä tavallisista ihmisistä.
Hyvin harva edustaja joutuu elämään tavallista puurtajan arkea.Heille elämä on kokouksia,palavereita ja päätöksiä aamusta iltaan.Ja sihteeri/avustaja kertoo, minne seuraavaksi mennään.Vähemmästäkin vieraantuu arkisesta elämästä....Ei mitään tajua kaupan hinnoista ,saati laskujen maksamisesta pienellä palkalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 11:44

Otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 11:49

Tämä politiikko on todellakin vieraantunut kansastaan,joutas ulos koko eduskunnasta.
Hyvä kysymys sinulta Viidakonmursu.

Lähteet:
politiikka,tietämätön,välinpitämätön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 20:18

Varsinaisen sammakon suustaan päästi.