Luetko kirjoja?Mie luen paljon,koska lukeminen on kivaa ja mukavaa ajankulua.nyt menossa Enni Mustosen kirja piikatyttö.

Avainsanat: kirjat kirjallisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2014 - 11:09

Luen niin paljon,kun vaan ennätän.Kesäaikaan ei kuitenkaan ennätä lukea niin paljon,kuin talvella. Nyt menossa ruokakirja, jonka ostin viime reissulta : Tapas & pinchos. Kirja sisältää hyviä ruokaohjeita Espanjasta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2014 - 11:41

Luen kirjoja, tosin tällä hetkellä ne ovat opiskelukirjoja. Aloitin juuri opiskelut ja kokeisiin lukemisia tulee riittämään. Huomenna on jo ensimmäinen koe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 12:03

Luen,luen ja luen. Minulle lukeminen on todella mieluisa harrastus ja kulutan siihen aikaani todella paljon. En esimerkisi osaa nukahtaa ilman, ettekö ennen sitä lue edes pikku tovin jotain kirjaa. Kirja jonka viimeksi olen lukenut on: Vihan sukua, tekijänä Seppo Jokinen. Tuon dekkarin tapahtumat sijoituvat pääasiassa Tampereelle. Tampereen lisäksi kirjan päähenkilö komissario Koskinen vierailee muutamia kertoja minullekkin hyvin tutussa kaupungissa. Sen mikä tuo kaupunki on saa jokainen kuitenkin ottaa itse selville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 20:16

Luen paljon ja ympäri vuoden, yöpöydälle tahtoo kasaantua pino luettavaa, tällä hetkellä menossa DonnaTartin Jumalat juhlivat öisin ja vuoroaan odottaa saman tekijän Pieni ystävä ja Tikli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2014 - 15:22

Luen ja paljon... Yleensä vielä kaiken lisäksi menossa useampi kirja samaan aikaan. Tällä hetkellä pidemmän projtektin kirja jota luen on Sinuhe egyptiläinen, Queen elämäkerta sekä sitten vähän kevyempänä lukemisena Fatiman käsi. Ah, ja meinasi unohtua Egil yksikätinen, islantilaisia muinaissaagoja.