Kun juot kahvia,juotko vain kahvia? Vai pitääkö sen olla jotakin tiettyä?

Miksi juot/et juo kahvia?

Avainsanat: kahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2014 - 05:50

'Presidentin sekoitusta' sen olla pitää!

Kysyjän kommentti

Parasta kahvia on kyllä Pressa.Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2014 - 16:29

Kahvihetki on minulle virkistyshetki, kahvi mustana ilman mitään lisukkeita. Kahvimerkeistä vierastan Kulta-Katriinaa, muutoin kaikki menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 17:26

Presidenttikahvi (kultainen pkt) ja erittäin HIENO suomalainen kahvi limited edition (valk. pkt, jossa kukkasia), niin tuovat parhaan kahvinautinnon. Em. aiemmin pidin Brazilkahvista. Kun kahvin tummuusaste on kakkosen kohdalla, niin kahvi on parasta. ( Nyt en voi tummuusastetta tarkistaa, kun heitin päällyspaperin jo pois.)

Lähteet:
oma kokemus eril. kahveista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 18:27

Juon kahvini yleensä mustana ilman maito-tai kermalisää ja mieluiten Juhlamokkana joka on minusta parasta kahvia.. Muutkin kahvimerkit kyllä menee kurkusta alas lukuunottamatta Tokmannilla myytävää Prima-kahvia joka on todella, todella pahaa. Jos haluan herkutella joskua oikein kunnolla kahvilla teen itselleni iris coffeen, tai menen kahvilaan ja ostan sieltä cappuccinoa, tai lattea. Nam...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 19:14

Kahvia juomme ja merkiltään juhlamokkaa ,on meistä paras kahvi.

Lähteet:
oma maku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2014 - 11:38

En juo kahvia enää. Lapsuudesta asti join kahvia, mutta se jäi yx kax pois n. 5 vuotta sitten. Oli kesä kuuma ja jotenkin ei kahvi enää maistunut, kesäloman jälkeen oli duuniin tulleet kahviautomaatit ja kahvi maistui tosi pahalle. En enää pysty kahvia edes maistamaan, kun ei vaan maistu. Olen nykyisin teen ystävä ja teemakuja on monia, namskis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2014 - 11:57

Joskus aniharvoin, kun juon kahvia, sen pitää olla "vasikanjuomaa", eli puolet kahvia ja puolet maitoa, ei sokeria. Sen sijaan minun "kahvejani" ovat erilaiset kaupan cappucinot ja lattet ym. maustetut "kahvit". Ja niissähän kahvia on vain nimeksi..