amu
Kysytty: 23.08.2014 - 04:04

joko syksy on saapunut, vesisadetta luvattu kaikille päiville ensi viikolla :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2014 - 12:05

Eihän se syksy ihan vielä mutta antaa tulla vettä vaan! Enpäs olekaan päässyt vielä kokeilemaan uusia hienoja kumppareitani! Ja jos ei ehdoin tahdoin tarvitse sateessa oleskella, niin mikä ihananpaa, kuin sohvannurkka, kynttilät, kirja, kudin tai hyvä seura. Ja sateen ropina. Ja keittiön ikkunasta näkyy syksyisin upea ruska, vaikka kaupungissa asunkin.

Kysyjän kommentti

niinhän se taitaa olla että pitää ottaa seuraavasta vuodenajasta ilo irti ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2014 - 07:24

Kyllähän tuo syksyiseltä kovin tuntuu, flunssakin jo iskenyt... Ehkä sitä vielä muutama lämmin päivä on tiedossa vielä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 10:06

Syksy on tullut ja pitää etsiä niitä pitkäpunttisia vaatteita jostakin....
Mutta tämä vaihe menee äkkiä. Ensin kärvistellään (toivottavasti) vähäluminen talvi ja sitten onkin jo kevät...Jippii!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 10:52

Kyllä syksy on saapunut, fillarilla kuljen päivittäin, niin saa polkea karseessa tuulessa ja se ei ole kovin mukavaa, tälläkin viikolla on joka päivä ollut sadekuuroja enemmän ja vähemmän. En pidä syksystä, etenkään sateen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2014 - 16:26

Kyllä aika syksyiselle näyttää, vaikka vielä kesäkuukausi menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2014 - 09:32

Syksyhän on upeata aikaa, jos aurinko paistaa, on upea ruska, kirpeätä ja kuulasta. Joku väitti, että ovat ennustaneet sateiden jälkeen vielä intiaanikesää.